| Anonimul151 a întrebat:

Astăzi, s-a întâmplat un lucru pe care efectiv nu pot să trec. Atât din punct de vedere psihic, cât și din alte puncte de vedere...

Sunt elev, la un anume liceu. Iar după cum spuneam, am continuat la liceu și unii profesori se comportă extrem de urât.

Astăzi, s-a întâmplat din nou.

Pentru astăzi am avut temă. Anumite ex din 2 subiecte de bac. Am făcut anumite exerciții iar altele nu. Din motive evidente ( nu le am știut ).

Iar doamna " profesoară ", ma face nesimțit din cauza că am scris pe o foaie xerox. Pe care cică a zis ca nu trebuie sa scriem. Și din cauza asta m-a făcut " nesimțit ordinar".

Eu nu am fost facut nici în general, și nici de profesori "nesimțit " sau în alte feluri. Întotdeauna am fost dat drept exemplu, fiind un elev cu respect. Dar deja această profesoara întrece măsură.

Dacă tema e făcută, dar nu e completă are voie să îmi de a 2? Adică nu am făcut oebtru că nu am știut.

Exercițiile respective le an făcut, dar pentru că nu am făcut bine am fost făcut în toate felurile și din aceasta cauza. Deci...

Ma aduce în punctul de a renunța la liceu. Iar eu nu îmi doresc asta. Dorința ei asta este. Sa renunțăm. Unii...

Efectiv mi-a făcut foaia și a arătat la toată clasa cum am făcut eu tema greșit. Asta nu e umilire?

Plus a făcut și alte afirmații, care nu sunt în regulă... Dacă cineva ce a greșit tema a stat cu cotul pe bancă ii zice "Vrei sa îți aduc și un pahar? Ca aici suntem la bar. Ce ar trebui sa fac? Ar trebui să o inregistrez cumva astfel încât să am o dovada?

Adică dacă eu o sa îmi exprim punctul de vedere cu privire la ea, o sa îmi scadă nota la purtare din nimic.

Adică mă face să mă enervez incat sa tremur și să îmi fie rău, ma face nesimțit doar pentru o temă?

Tema există, câteva exerciții doar. Nu toate. Dar tot nu apreciază ca mi-am dat silința.

6 răspunsuri:
| eliancodrut a răspuns: