Va puteti adresa la administrator, care sa rezolve situatia cu furnizorul de apa. Daca nu rezolva va puteti adresa la compartimentul/functionarul de la primarie care se ocupa de asociatiile de proprietari sau la protectia consumatorilor.
Păi noi cam credem că administratorul e mână-n mână cu furnizorul de apă. Oamenii s-au mai revoltat o dată cu situația asta dar el nu a schițat niciun gest. O singură lună a scăzut indicele la 0.8 ca să se calmeze lumea și apoi l-au mărit iarăși la 1.35. Tot el ne impune să plătim apometrul de la nivel de scară care a fost instalat fără să fim întrebați nimic în prealabil. Așadar, administratorul iese din discuție...
Pentru funcționarul de la primărie trebuie făcută cerere/ petiție semnată de vecini?
Faceti o reclamatie, semnata de toti cei nemultumiti.
Administratorul trebuie sa se ocupe. Si la mine la bloc a fost o luna in care toti am platit sume putin mai mari, si toata lumea s-a plans la administrator iar la urmatoarea luna ne'a scazut din factura. Nu prea ma pricep unde trebuie sa se duca dar administratorul trebuie sa rezolve.
Speranta12 întreabă: