Administratorul trebuie sa se ocupe. Si la mine la bloc a fost o luna in care toti am platit sume putin mai mari, si toata lumea s-a plans la administrator iar la urmatoarea luna ne'a scazut din factura. Nu prea ma pricep unde trebuie sa se duca dar administratorul trebuie sa rezolve.
Va puteti adresa la administrator, care sa rezolve situatia cu furnizorul de apa. Daca nu rezolva va puteti adresa la compartimentul/functionarul de la primarie care se ocupa de asociatiile de proprietari sau la protectia consumatorilor.
Păi noi cam credem că administratorul e mână-n mână cu furnizorul de apă. Oamenii s-au mai revoltat o dată cu situația asta dar el nu a schițat niciun gest. O singură lună a scăzut indicele la 0.8 ca să se calmeze lumea și apoi l-au mărit iarăși la 1.35. Tot el ne impune să plătim apometrul de la nivel de scară care a fost instalat fără să fim întrebați nimic în prealabil. Așadar, administratorul iese din discuție...
Pentru funcționarul de la primărie trebuie făcută cerere/ petiție semnată de vecini?
Speranta12 întreabă: