| Mihaela2729 a întrebat:

Buna! La kaufland un pret era pe raft, la verificatorul de preturi era pretul de pe raft si la casa mi-a cerut mai multi bani. Mi-am dat seama abia in autobuz dupa ce am platit pentru ca eram pe graba si n-am realizat ca platesc mai multe decat trebuie. Ce pot face?

22 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Mai multi bani pe acel produs? Nu are cum.

| Mihaela2729 explică (pentru darrio2007):

Cum nu? Kaufland si a mai luat amenda pe tema asta

| darrio2007 a răspuns (pentru Mihaela2729):

Am patit asta la alt supermarket, numai ca urmaream pe ecran pretul inregistrat la casa, care a fost diferit de cel de la raft. Era o reducere la acel produs. I-am atras atentia casieritei ca a gresit si a facut stornare pentru reducerea de la raft. Nici ei nu sunt perfecti. Deci, cel care cumpara trebuie sa fie foarte atent la ce cumpara.

| Violleta2022 a răspuns:

Este imposibil sa-ti ceara caserita mai multi bani, fiindca a scanat produsul cu scanerul de la casa, care arata pretul corect.

| Mihaela2729 explică (pentru Violleta2022):

Kaufland si a mai luat amenda pe tema asta

| floresdemayo a răspuns (pentru Mihaela2729):

Simplu, le returnezi (dacă ții neapărat să faci asta)
. Te duci la biroul de informații (dacă e), ori soliciti să vorbesti cu șefa magazinului și-i spui problema. Diferența de bani nu ți-o va înapoia (deși, așa era normal). Îti vor opri produsul și îți vor returna banii (contravaloarea produsului). S-ar putea să îți oprească si bonul fiscal (dar, dacă ai cumpărat mai multe produse pe același bon, nu te pot obliga să le lași bonul, le spui că ai nevoie de el. Îi pot face o poza bonului fiscal, dacă tot il vor pentru a justifica returul.
Nu e vina casierei pentru ce s-a intâmplat, ea încasează cât îi arată casa de marcat. De vină cred că e managerul magazinului, ori managerul adjunct, dacă verificatorul de prețuri din incinta kauflandului nu corespunde întru totul cu prețul cerut la casa de marcat.
Dacă te resping, nu te certa cu ei, le faci reclamatie scrisă la ANOPC. și ai terminat. Vor fi verificați și amendați. Inspectorii ANOPC vor remedia neregulile, nu se deplasează gratuit, își iau revanșa. ))

| sierra1 a răspuns:

Ce-ai cumpărat?

| Mihaela2729 explică (pentru sierra1):

Niste nuci de alea la punga, gen mixuri cu mai multe alune si nuci

| sierra1 a răspuns (pentru Mihaela2729):

Cum au fost, bune?

| gabicoo a răspuns:

Mergi înapoi la magazin și faci retur in baza bonului!

| Brizbriz a răspuns:

Gasesti un verificator de preturi, ca ar trebui sa fie pe unul dintre pereti, si verifici fiecare produs in parte
eu nu sunt asa de paranoic, dar am vazut odata pe cineva care verfica fiecare produs, chiar daca, cumparase 10 bucati dintr-un produs, tot le-a luat la rand pe fiecare

| NunuNini a răspuns (pentru Brizbriz):

Nu ai inteles ce ai citit? "la verificatorul de preturi era pretul de pe raf" Adica, a verificat pretul.

| Mihaela2729 explică (pentru NunuNini):

Nu, ma refer la scanner ul acela de pe perete

| NunuNini a răspuns (pentru Mihaela2729):

Scanerul acela de pe perete este verificatorul de preturi!

| Brizbriz a răspuns (pentru NunuNini):

Verificatorul de preturi e un mic device "tablou" pe un perete sau un stalp, care are un scanner laser
https://www.google.com/......ps?/search
si sub care pui codul de bare al produsului, si iti da pretul

aprox, la fel ca tine, au fost preturi pe care nu le-am crezut reale asa ca am vrut sa le verific inainte de a ajunge la casa

| NunuNini a răspuns (pentru Brizbriz):

Nu-mi tot raspunde mie ca si cum as fi tu si nu stiu despre ce vorbesc!

| Brizbriz a răspuns (pentru NunuNini):

Deci, eu sunt eu si tu esti tu iar eu nu stiu ce vorbesc dar tu stii dar pui intrebari... AIUREA si raspunsuri SI MAI AIUREA!
mkay, cum zice IO la tine
asta, tu la mine tongue

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dacă mai ai bonul, du-te înapoi în magazin la relații cu clienții, dacă nu mai ai bonul, e vina ta ca nu ai sesizat atunci și nu le-ai spus de problema. Sper ca te-am ajutat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi s-a întâmplat și mie asta, tot la Kaufland. Să verifici bonul întotdeauna de acum înainte. Bine ar fi să-l păstrezi și să semnalezi problema.

| Saiko93 a răspuns:

Retur doar cu bonul Si le spui motivul doar daca intreaba dansii. Vezi ca are un interval de timp limita Scrie pe spatele talonului, parca ( 15 zile sau ceva de genul ).

| Mihaela2729 explică (pentru Saiko93):

Multumesc, eu as vrea sa mi se inapoieze diferenta

| libearcafan2002 a răspuns:

Ia ti banii inapoi, hoti nenorociti!