Retur doar cu bonul Si le spui motivul doar daca intreaba dansii. Vezi ca are un interval de timp limita Scrie pe spatele talonului, parca ( 15 zile sau ceva de genul ).
Gasesti un verificator de preturi, ca ar trebui sa fie pe unul dintre pereti, si verifici fiecare produs in parte
eu nu sunt asa de paranoic, dar am vazut odata pe cineva care verfica fiecare produs, chiar daca, cumparase 10 bucati dintr-un produs, tot le-a luat la rand pe fiecare
Scanerul acela de pe perete este verificatorul de preturi!
Niste nuci de alea la punga, gen mixuri cu mai multe alune si nuci
Verificatorul de preturi e un mic device "tablou" pe un perete sau un stalp, care are un scanner laser
https://www.google.com/......ps?/search
si sub care pui codul de bare al produsului, si iti da pretul
aprox, la fel ca tine, au fost preturi pe care nu le-am crezut reale asa ca am vrut sa le verific inainte de a ajunge la casa
Este imposibil sa-ti ceara caserita mai multi bani, fiindca a scanat produsul cu scanerul de la casa, care arata pretul corect.
Simplu, le returnezi (dacă ții neapărat să faci asta)
. Te duci la biroul de informații (dacă e), ori soliciti să vorbesti cu șefa magazinului și-i spui problema. Diferența de bani nu ți-o va înapoia (deși, așa era normal). Îti vor opri produsul și îți vor returna banii (contravaloarea produsului). S-ar putea să îți oprească si bonul fiscal (dar, dacă ai cumpărat mai multe produse pe același bon, nu te pot obliga să le lași bonul, le spui că ai nevoie de el. Îi pot face o poza bonului fiscal, dacă tot il vor pentru a justifica returul.
Nu e vina casierei pentru ce s-a intâmplat, ea încasează cât îi arată casa de marcat. De vină cred că e managerul magazinului, ori managerul adjunct, dacă verificatorul de prețuri din incinta kauflandului nu corespunde întru totul cu prețul cerut la casa de marcat.
Dacă te resping, nu te certa cu ei, le faci reclamatie scrisă la ANOPC. și ai terminat. Vor fi verificați și amendați. Inspectorii ANOPC vor remedia neregulile, nu se deplasează gratuit, își iau revanșa. ))
Am patit asta la alt supermarket, numai ca urmaream pe ecran pretul inregistrat la casa, care a fost diferit de cel de la raft. Era o reducere la acel produs. I-am atras atentia casieritei ca a gresit si a facut stornare pentru reducerea de la raft. Nici ei nu sunt perfecti. Deci, cel care cumpara trebuie sa fie foarte atent la ce cumpara.