Cu verificare la livrare, aia inseamna ca nu ti-a dat banii nu? Tu trimiti ceva, pui optiunea asta da? Eu primesc, desfac, ma uit, verific, nu functioneaza refuz.
Deci ce banii vrea inapoi? Se pare ca problema este de exprimare la tine, daca nici sa te exprimi nu stii, nu te mai apuca sa vinzi lucruri pe net, sau cum le vinzi tu.
Inseamna ca la primire, laptopul functiona, apoi dupa o vreme, ce tu nu spui, o zi 2, 9 zile s-a stricat sandramaua
Deci daca ea a primit coletu, a verificat, a dat banu, acum la revedere, saluto din mers.
Cind e cu verificare, pai este responsabilitatea ei sa verifice, sa vada functioneaza, nu functioneaza, etc.
Deci daca ea a verificat, daca na verificat, este fix problema ei. Daca sa zicem i se strica dupa 1 an, ce facea, venea dupa tine sai dai bani inapoi nu-i da nimic, nu are nimeni ceti face.
Daca s-a defectat cit la folosit ea, cruce, nici nu o baga in sama, nici macar nu ar fi trebuie sai raspunzi, nu ai pentru ce.
Daca ai pus optiunea cu verificare la livrare si ea nu l-a verificat nu are ce sa-ti faca. Banii cum ti i-a trimis?
Nu.
Dar altă dată să nu mai vinzi decât față în față cu probă. Doar așa scapi de țeparii care scot piese bune din ce cumpără, apoi cer banii înapoi că vezi doamne "nu merge".
Prin Fan Courier, ea a platit numerar si mie imi intra in cont hancar
AndrewTate7789 întreabă: