| tiger567 a întrebat:

Buna seara! Sunt studenta in anul intai si vreau sa aplic pentru bursa monoparentala, insa din acest an s-a introdus o noua regula care tin cont de venit si trebuie completate anumite declaratii de venit. Cand s au despartit parintii mei, mama mea a castigat custodie completa si pensie din partea tatalui. La 18 ani, tata si a dorit sa mi mut domiciliul la el acasa, insa mi-am facut viza de flotant acasa la mama. Aceasta a expirat recent si nu cred ca mai am timp sa o reinnoiesc. Nu stiu daca exista o problema ca nu am acelasi domiciliu ca mama, desi noi ne aflam in intretinerea ei. Oare conteaza ca in buletin nu avem acelasi domicliu daca in sentinta de divort este specificat ca ne aflam in custodia ei? Ce ar trebui sa fac?

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Trebuie sa-ti faci mutatie oricum daca a expirat, ca nu poti face nici un fel de aplicatie de bursa cu un buletin expirat, caz in care este bine sa dai adresa corecta si reala, unde locuiesti.

| Violleta2022 a răspuns:

Apropo, noul buletin/ carte de identitate se elibereaza intr-o saptamana!

| dorikut a răspuns:

Nu stă nimeni să facă astfel de verificări. Vei aduce documente justificative (adeverințe de la ANAF + hotărârea judecătorească pentru a motiva de ce componența veniturilor este cea pe care o declari) și vei completa o declarație pe proprie răspundere că informațiile sunt reale.

A avea domiciliul în același loc cu tatăl tău nu echivalează vreunui sume plătite ca mijloc de întreținere, deci nu va conta în evaluarea dosarului.

Totuși, e bine să îți schimbi reședința (să-ți faci viza de flotant) acolo unde locuiești în mod uzual.

| dorikut a răspuns (pentru Violleta2022):

Cartea de identitate de la 18 ani are valabilitate până la 25 de ani. Dacă este student(ă), probabil că chestia care a expirat este viza de flotant, nu cartea de identitate.

| dorikut a răspuns (pentru Violleta2022):