Asta se intampla cand nu depui o asemenea cerere in scris, in doua exemplare (una sa-ti ramana cu numarul de inregistrare).
Pentru a putea inchide un contract sunt doua situatii:
1. Contractul NU si-a depasit termenul de 1 sau 2 ani, care te obliga cand ai primit in cadrul lui "cadouri": telefoane, tablete, televizoare, calculatoare etc.
2. Contractul a depasit termenul si se prelungeste din "inertie"
In cazul 1, daca vrei sa incetezi contractul, atunci trebuie sa le achiti penalizarile prevazute in contract, precum si contravaloarea "cadourilor" primite. Probabil acesta este si cazul tau.
In cazul 2. poti inceta contractul cu incepere de luna urmatoare depunerii cererii. Evident, cererea trebuie sa fie depusa cu cateva zile inainte de prima zi a lunii urmatoare (asta este de 5-15 zile), altfel dezactivarea se intampla doar peste inca o luna.
Inainte sa te decupleze- si/sau sa te mute de la retea, tu trebuie sa achiti restanta calculata la lichidare.
Vei fi decuplat si daca nu achiti restantele, dar in acel caz se adauga penalitati la restanta ta, iar dupa un timp vei fi trecut pe "Lista neagra" si predat unor firme de recuperare. Din acel moment poti ajunge sa creasca datoria totala chiar si de peste 10 ori datoria initiala!
Plata depinde de clauzele din contract.
Daca depasesti limitele contractului, ti se calculeaza minutele ca suplimentare, cu cca 0.5 euro/min.
Trebuie sa ceri de la ei FACTURA DETAILATA, adica extrasul (desfasuratorul) convorbirilor, si sa verifici cine-, cat-, cu cine a vorbit si cat a costat. Doar asa poti sa-ti dai seama de ce ai asa suma de plata.
G777 întreabă:
AndrewTate7789 întreabă: