| Mihai5675 a întrebat:

Buna tuturor am o întrebare dacă mă poate ajuta cineva cu experiență în domeniu.
Eu am un cont de joc la un cazino online mai exact Conticazino.
Am jucat la aceștia o perioada buna de timp am depus la ei sume destul de mari de bani.
Totul bine și frumos până într-o când mă trezesc cu contul restricționat.
Le dau mesaj celor de la suport întreb care este problema.
Mi-au spus că ei nu au un răspuns în momentul de față în legătură cu restricționarea contului și să aștept răspunsul de la departamentul abilitat.
A durat 3 zile până am primit email de la ei in legătură cu restricționarea contului meu de joc.
Și îmi spun că mi-au restricționat contul de joc pentru că eu am formulată o cerere de excludere pe celălalt domeniu(Gets Bets) al acestui operator de jocuri de noroc.
Întradevăr pe siteul Gets Bet care îl deține tot acest operator care deține și Conticazino m-am autoexclus de anul trecut.
Și mi-au pus în email fragmentul acela din legea 111/2016 că un jucător trebuie să aibă un cont unic de joc și că acestuia i se atribuie un cod unic la înregistrarea pe platforma.
Pai daca tu ca și operator mi-ai restricționat contul și pe celălalt cazino spunandu-mi că eu am formulat o cerere de excludere pe cealalta platforma pe care o deții (acest operator are doar 2 domenii Gets Bet și Conticazino) nu era normal că ei sa îmi autoexcluda automat și contul de la Conticazino daca ei mi-au restricționat contul de la Conticazino spunandu-mi că eu am formulată o cerere de excludere pe cealalta platforma.
Practic ei nu mi-au respectat cererea de autoexcludere pe care eu am formulat-o prestatorului de jocuri de noroc și cei de la Conticazino nu s-au conformat cu aceasta și m-au lăsat să joc și sa pierd bani.
Acum întrebarea mea este daca ei au zisprocedat așa am vreo șansă să îmi pot recupera toți banii pe care i-am depus și jucat la ei pe site daca eu trebuia să fiu autoexclus și ei abia după ce au văzut că eu am jucat și rulat sume mari de bani mi-au blocat contul.
Le-am trimis email că solicit să mi se restituie toate fondurile depuse și jucate la ei pe site mi-au spus că analizează toată situația și că îmi vor da un răspuns în termen de 14 zile.
Menționez că nu am autoexcludere la ONJN dar nu cred că este necesară în acest caz.
Daca mă poate ajuta cineva experimentat in acest domeniu cu un răspuns.

1 răspuns:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Deci tu te-ai suparat pe ei ca te-au lasat sa joci laughing

Recupereaza-ti banii si apoi autoexclude-te de peste tot.