| DenisJinga a întrebat:

Buna ziua. Am dat comanda pe glovo. Mi s-a spus ca va dura undeva la 15 minute. Restaurantul a terminat comanda destul de repede, dar la livrare, a fost oribil. A durat 15 minute numai livrarea (un drum de 5 minute cu masina). Comanda a ajuns rece si nici nu am primit sosul. Glovo refuza sa ma ajute. Ce pot face? Sunt legi protectia consumatorului care ma pot ajuta sa i conving pe cei de la glovo sa ma ajute?

19 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Wow
a durat 15 min in loc de 5

cate mofturi

| DenisJinga explică (pentru suntserios):

Da, dar cand comand pizza as vrea sa o mananc calda nu?

Răspuns utilizator avertizat
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Glovo refuza sa ma ajute. Să te ajute să ce, cu ce? La protecția consumatorului poți să te plângi cu dovezi asupra faptului. Ce dovezi ai?

| mihai69 a răspuns:

Scrie undeva că e musai să vină mâncarea caldă? Nu cred. Deci în principiu, nu ai ce le reproșa (eventual lipsa sosului).

| Catrice a răspuns:

Dacă ai și lucra la restaurant ai și știi cât de mult se grabesc aia sa pregătească mâncarea la comenzi la pachetlaughing

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Anonimul151 a răspuns:

Cu ce să te ajute GLOVO? Glovo este o companie de livrări. Ei ți au asigurat transportul mâncării de la restaurant pana la adresa specificata de tine. Mai mult ei nu te pot ajuta. Dacă mâncarea ți a ajuns rece, ei nu te pot ajuta cu nimic. Trebuie să rezolvi cu restaurantul. Mai încearcă pe chat-ul glovo cu mai mulți operatori sa explici situația. Dacă zic același lucru fiecare va rămâne asa.

Probabil livrarea a durat atât de mult timp, din cauza aglomerației, sau pentru că curierul a mai avut o comanda și în alta zona. Se mai întâmplă să nu primești Sosuri. Insa asta nu tine de GLOVO. Ci de RESTAURANTUL de la care ai comandat, deoarece nu glovo îți pregătește comanda.

Nu exista astfel de legi.

Și cu ce o să le reproșezi la restaurant? Ca îți lipsește sosul comandat? Dacă e plătit costa max 3 lei, deci nu e mare pierdere. Iar daca mâncarea rece, deși nu cred ca a fost atât de rece pe cât zici tu, poți rezolva încalzind-o în cuptorul cu microunde. Și ai rezolvat.

Mai exista varianta protecția consumatorului. Dar trebuie sa ai dovezi. Pe care nu cred că le ai. Cu vorba, nu te crede nimeni.

La fel, dacă ii faci reclamatie curierului, fără rezolvare. De ce? Curierul n are nici o vina.

| Andrei0003 a răspuns:

Cum adică să te ajute? Asta cu întârzierea e la ordinea zilei. Poți da pe Ajutor, specifici ce produs lipsește și primești despăgubire sub formă de credite glovo ( instant)/ banii înapoi pe card ( durează mai mult).

| Andrei0003 a răspuns (pentru Andrei0003):

Nu știu dacă despăgubirea asta mai e valabilă dacă a trecut mult timp.

| Wr3nch a răspuns (pentru Andrei0003):

Pai trebuie facuta cand primesti comanda. Glovo nu te va ajuta pentru o comanda data saptamana trecuta.

| DenisJinga explică (pentru Wr3nch):

Am facut reclamatie efectiv 5 minute dupa ce am primit comanda

| DenisJinga explică (pentru Andrei0003):

Nu e prima data cand intarzie, dar nu mi se pare normal sa ajunga rece cand restaurantul e la 5 minute cu masina...

| suntserios a răspuns (pentru DenisJinga):

Pai mna, daca stii ca nu functioneaza glovo de ce nu te ai dus tu sa o ridici?
mofturi

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| DinoTh5P a răspuns:

Ai murit de foame? Stai linistit omule ca soseste.