| Ivonaa a întrebat:

Buna ziua, am o mare problema cu un produs resigilat de la eMAG. Acesta a venit nefunctional, mi-am dat seama abia dupa 3 luni pentru ca a durat pana mi-a venit om care sa faca instalarea (si sa dea gaura din bucatarie la baie pentru scurgere). Ideea e ca produsul nu avea doar zgarieturi fine, a venit si cu o spartura intr-un plastic la spate, dar am zis fie, e resigilat, dar am fost si mai surprinsa ca produsul nu functiona cand am reusit instalarea, nu incalzeste, tableta nici atat nu se dizolva apa, nici nu stiu daca doar asta ar fi problema. Stau de 3 saptamani in apeluri cu eMAG, depanero si arctic pentru garantia de conformitate si reparatie, un intreg haos ca depanero nu repara daca nu e facuta sesizare prin eMAG, mi-a venit om si a refuzat sa deschida produsul ca nu era garantia care trebuie pentru ca eMAG nu a facut sesizarea cum trebuie. Eu m-am saturat de tot haosul asta, care nu merita pentru un harb, asta mi-au trimis! As vrea sa stiu daca: in cazul in care schimb piesele garantia mea curge de cand am cumparat produsul sau de cand s-a facut inlocuirea? Am dreptul de a cere inlocuirea cu un produs nou? Dat fiind faptul ca stau de 4 luni cu el si nu o mai scot la capat? Sau pot chiar sa cer sa il ia si sa imi restituie suma? Poate chiar cu un adaos pentru ca mai mult mi-au mancat viata cu produsul respectiv, mi-a facut numai probleme decat sa-mi rezolve problema pentru care am achizitionat-o! Multumesc!

5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

De ce nu ne spui ce produs este? Este secret de stat? In principiu daca produsul este spart trebuia sa refuzi de atunci! Altfel ei pot sa spuna ca l-ai spart tu. Ideea este ca te poti adresa ANPC. https://bit.ly/2Vav32h

| Ivonaa explică (pentru Salontanul):

Nu este secret, nu am mentionat pentru ca nu mi se parea relevant, e vorba despre o masina de spalat vase, spartura respectiva mi s-a parut minora, fiind si la spate unde nu e vizibil, oricum am filmare cu defectul din ziua si ora la care mi-a ajuns, nu aveam cum sa o fac eu.

| Salontanul a răspuns (pentru Ivonaa):

Atunci, daca ai dovada ca te-ai adresat magazinului (in scris pe hartie sau e-mail) te poti adresa protectiei consumatorului pe link-ul dat de mine.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Prima lor obligatie legala e sa il repare.

legea zice asa

"(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie
legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata
cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de
garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la
cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui
consumatorului contravaloarea produsului respectiv. "

deci prima dat vor incerca sa repare, abia apoi poti vorbi de restituire bani sau inlocuire produs.

adaos logic ca nu iti dau... cum ar fi

| Ivonaa explică (pentru suntserios):

E vorba despre o masina de spalat vase, a cam trecut 10% din garantie de cand sta defecta, adica asa au trimis-o, nu am putut verifica pentru ca nu aveam conditii si am mers pe incredere, insa ei mi-ai trimis-o asa cu buna constiinta, in lege este specificat si ceva in sensul produselor neconforme trimise de vanzator catre consumator