Prima lor obligatie legala e sa il repare.
legea zice asa
"(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie
legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata
cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de
garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la
cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui
consumatorului contravaloarea produsului respectiv. "
deci prima dat vor incerca sa repare, abia apoi poti vorbi de restituire bani sau inlocuire produs.
adaos logic ca nu iti dau... cum ar fi
De ce nu ne spui ce produs este? Este secret de stat? In principiu daca produsul este spart trebuia sa refuzi de atunci! Altfel ei pot sa spuna ca l-ai spart tu. Ideea este ca te poti adresa ANPC. https://bit.ly/2Vav32h
Nu este secret, nu am mentionat pentru ca nu mi se parea relevant, e vorba despre o masina de spalat vase, spartura respectiva mi s-a parut minora, fiind si la spate unde nu e vizibil, oricum am filmare cu defectul din ziua si ora la care mi-a ajuns, nu aveam cum sa o fac eu.
Atunci, daca ai dovada ca te-ai adresat magazinului (in scris pe hartie sau e-mail) te poti adresa protectiei consumatorului pe link-ul dat de mine.
E vorba despre o masina de spalat vase, a cam trecut 10% din garantie de cand sta defecta, adica asa au trimis-o, nu am putut verifica pentru ca nu aveam conditii si am mers pe incredere, insa ei mi-ai trimis-o asa cu buna constiinta, in lege este specificat si ceva in sensul produselor neconforme trimise de vanzator catre consumator
sabin89 întreabă: