| Soara123 a întrebat:

Bună ziua,
Am o mică nelămurire…am avut nunta noastră recent și a doua zi am avut plângeri de la foarte multă lume ca mâncarea nu a fost ok(mirosea, probabil din cauza căldurii) și lumea nu a fost mulțumită deloc, ei mi-au spus abia a doua zi ca sa nu-mi strice noaptea…
Meniurile de copii au fost aduse după aperitiv, nicidecum primele…
Și multe altele….am plătit 14 meniuri in plus și am primit acasă doar resturi, nicidecum 14…au fost in jur de 6.
Am contactat sefa restaurantului, ea a început sa tipe la telefon și mi-a închis.
I-am trimis mesaj pe whatsapp(ca sa am probe) și a vorbit cam neprofesionist, noi i-am spus ca lăsam un feedback negativ in cazul acesta și a zis ca are probe de mâncare și le duce la test sa vada daca e ok(oricine poate face carnea pe loc…) și a zis ca ne da in instanța. Acum, nu stiu pe ce baza ar face asta…

4 răspunsuri:
| Vântulalb a răspuns:

Cat timp a trecut?
Trebuia sa anunti OPC, Sanepid, a doua zi. Sa poata recolta probe si sa faca analize.

| Soara123 explică (pentru Vântulalb):

2 zile

| mi25 a răspuns:

Plangere la protectia consumatorului. Cativa martori.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti face reclamatie la Protectia consumatorului, in special daca mai aveti ramasite care pot fi testate.
Persoana respectiva n-are de ce sa va dea in instanta si nu va rezolva nimic chiar daca o face.