| Manuc a întrebat:

Buna ziua dragi prieteni. Va multumesc pentru raspunsuri.Din pacate sanse de impacare cu sotia nu sunt.Aceasta vrea sa locuiasca doar cu copiii nostri (doua fete minore) si cu fata ei din prima casatorie, este majora acum.Sotia m-a dat in judecata pentru pensie copii in lipsa, desii eu ajutam financiar din 2007 copiii.In 2018 am plecat sa muncesc in UK. iar dansa profitand de lipsa mea, a obtinut o hotarare judecatoreasca in 2019 nu mia comunicat nimic desii avea cai prin watsapp,mobil,etc obligandu ma sa platesc mai mult desii eu nu am un loc stabil de munca in Uk,lucrez part time,am probleme sanatate stomac cu acte si coloana acum sunt in concediu medical. Am platit cu drag aceasta hotarare din Romania pentru fetele noastre. Din pacate sunt foarte trist depresiv. Nu pot avea o relatie cu o femeie pentru aceasta situatie urata a mea.,Imi iubesc foarte mult copiii,nu stiu ce sa fac! Eu si sotia suntem separati doar nu divortati. Planuiesc acum sa ma intorc definitiv in Romania, alaturi de copii. Daca angajez un avocat specializat.in "Dreptul Familiei", la divort credeti ca pot sa obtin custodia fizica comuna cu domicilul alternativ pentru copii? Eu locuiesc cu mama mea ma, ajuta foarte mult iar fetele au fost intodeauna protejae ingrijite (Ioana 12 ani si Gabriela 16 ani). Avem o relatie foarte buna parinteasca de dragoste. Atat in timpul vacantelor cat si weekenduri si in timpul scolii le aduceam des la noi acasa bucurandu ne toti. Va multumesc anticipat

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

"Eu si sotia suntem separati doar nu divortati. "

De un asemena om trebuia sa divortezi de mult, de prin 2021 de cand ai adus asta in discutie : https://www.tpu.ro/......ie-dar-nu/

Evident ca e nevoie sa vii in tara ca sa finalizezi odata prostia asta cu divortul, fiind copii la mijloc e cazul de Instanta, daca nu erau copiii se rezolva la Notar.