| CosminRushB a întrebat:

Buna ziua, in septembrie 2024 masina mea a fost inundata din cauze naturale, este vorba despre o Toyota CH-R Hybrid si nu mai pornea, am dus-o la reprezentata pe platforma unde mi s-a spus ca urmatoarele lucruri sunt defecte, baterie, calculator, covorase, etc. Unele din ele s-au schimbat deja dar pentru calculator trebuie sa vina din Japonia si au spus ca dureaza pana la jumatatea lunii Ianuarie 2025. Eu in tot acest timp nu am primit alta masina la schimb pana primesc ei piesa respectiva si ma gandesc acum, oare nu sunt cumva obligati sa faca acest lucru? Cum poate omul sa stea fara masina 4 luni ca vezi Doamne n-au ei piesa si trebuie sa vina din Japonia. Ce pot face in acest caz?

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu spui un element esential, respectiv daca masina mai este in garantie sau nu.
Daca este in garantie atunci citeste contractul de garantie si afli daca si in ce situatii ar trebui sa-ti puna la dispozitie o masina.
Daca nu este in garantie atunci nu sunt obligati la aceasta.

| CosminRushB explică (pentru Ioandelasal):

Încă este în garanție.

| KovacsB a răspuns:

Nu este treaba lor sa-ti dea masina la schimb daca tu ai crezut ca este submarin.

| Korkodeln a răspuns (pentru CosminRushB):

Garantia are exact ZERO de a face cu situatia de fata. Garantia acopera defectele de fabricatie aparute in timpul exploatarii autoturismului pe o perioada de timp si/sau un numar de kilometri.

Masina a fost distrusa de un fenomen natural, chestie care e acoperita (eventual) de asigurare (in cazul leasingului de obicei e full casco).

In contractul de asigurare scrie daca este sau nu oferita masina inlocuitoare pe perioada reparatiei.