| limbricu a întrebat:

Buna ziua.
Rog cine ma poate sfatui in urmatoarea problema;
Am facut abonament IN 2020, la Vodafone pentru 2 numere de telefon. Dupa cateva luni mi-a aparut in contract inca un numar de care nu stiu cum a aparut.Am facut numeroase sesizari la VODAFONE, dar fara nici un rezultat.Ei imi spun ca nu pot inchide acest numar pentru ca, contractul a fost facut in magazin, cei de la magazin spun ca ei nu pot inchide si ma poarta pe drum fara nici un rezultat, iar eu platesc pentru acest numar pe care nu-l folosesc si nu am cartela. Am sunat pe acest numar si-mi raspunde CLIENTUL APELAT NU POATE FI CONTACTAT. Oare nu se poate ca acest numar sa fie folosit de altcineva iar eu platesc? Mi s-a prelungit contractul inca pe doi ani fara sa-mi ceara acordul.Va rog cine poate sa ma ajute cu un sfat, ce sa fac.
Multumesc

10 răspunsuri:
| Crackman a răspuns:

Faci frumos o sesizare la protectia consumatorului si vezi acolo ce iti zic si ei.
Poate si in judecata sa ii dai pe cei de la Vodafone

| limbricu explică (pentru Crackman):

Multumesc pentru raspuns.

| mihai69 a răspuns:

Sesizare la ANPC. De mult trebuia să fi făcut asta, nu înțeleg de ce așteptați atât și vă lăsați călcați în picioare de niște bandiți.

| limbricu explică:

Ce alte detalii sa mai dau?

| limbricu explică (pentru mihai69):

Va multumesc mult pentru sfat

| Violleta2022 a răspuns:

Suna la protectia consumatorului!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ai semnat tu uncontract pe acel număr? Dă-i în judecată.

| limbricu explică (pentru sadrian46):

Multumesc mult.

| limbricu explică (pentru Violleta2022):

Multumesc

| mi25 a răspuns:

Nu te baza pe telefon, adica sa suni, asa cum te "sfatuieste" jassmina, trimite ceva scris, chiar si pe email. Verba volant, scripta manent.