Din punctul meu de vedere atata timp cat masina era stationata (motorul oprit) iar iesitul cu botul in strada nu era atat de evident, vinovat este motociclistul!
Insa daca anumite detalii difera fata de ceea ce ai spus chiar si usor atunci situatia se schimba.
Din punctul meu de vedere motociclistul putea din timp sa schimbe banda de mers, odata ce zici ca masina era parcata.
El putea sa vada de la o distanta suficienta masina cu botul iesit in strada, sa se asigure si sa se incadreze pe banda 2!
Oricum incadrarea asta de cupla comuna o face domnul de la rutiera, nu eu nu tu!
daca el asa decide cam asa se finalizeaza
poti sa ataci in instanta de asemenea "incadrarea" si atunci va decide instanta in functie de mai multe lucruri
nu stiu ce sa zic acum ca mi-ai zis de 1 singura banda, masina cu botul iesit, soferul cu siguranta nu s-a asigurat suficient etc
sunt detalii si detalii care au relevanta asupra acestui fapt, daca este sau nu culpa comuna!
nu stiu daca soferul a iesit brusc din acel peco si aici ar fi neasigurarea la schimbarea directiei de mers, sau statea acolo de 5 minute de exemplu
nu stiu daca motociclistul putea sa mai faca ceva, daca avea timp sa evite acest "obstacol"
nu este atat de simplu pe cat pare!
s-a sunat la politie? politia ce zice?
Nu este culpa comuna, este vina exclusiva a conducatorului auto, respectiv neacordare de prioritate, se soldeaza, cel putin, cu amenda contraventionala, suspendarea dreptului de a conduce pe 90 de zile si malus la asigurare (daca motocicleta necesita reparatii), asta daca motociclistul nu a fost accidentat, caz in care poate fi vorba si de dosar penal pentru vatamare din culpa.
La semnul Stop exista o limită marcată unde trebuie sa opresti pentru a da prioritate. Se pare ca cel cu masina nu a respectat marcajul.
Deci e vinovat clar.
Culpa comuna nu cred ca va da careva, foarte probabil de vina conducatorul auto... neacodare de prioritate.
Politistul nu sta sa gandeasca prea mult.Tu ai stop, motocilistul prioritate. punct.