| GulDan a întrebat:

Crede-ti ca Klaus Iohannis e in stare sa ramana presedinte?

Am auzit ca presa zice ca e incompatibil...

9 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

El a castigat in prima instanta. Sa vedem ce va fi mai departe. Sa vedem ce zic judecatorii, ce zice presa e mai putin important.

NOname
| NOname a răspuns:

Eu nu îmi fac griji. Iohannis a câştigat corect alegerile şi inclusiv acelaşi proces prima dată şi va rămâne preşedintele nostru.
Speculaţiile presei psd-iste, care vrea doar să agite poporul, sunt irelevante.

| THCC a răspuns (pentru NOname):

S-a amanat procesul. Nu are rost sa ne facem griji, chiar daca prin absurd va fi declarat incompatibil:

1. nu exista legi care sa reglementeze situatia lui Klaus in acest caz, deci rezultatul alegerilor va fi validat de Curtea Constitutionala.

2.Imunitate prezidentiala

3.Nu cred ca vor o revolutie.

NOname
| NOname a răspuns (pentru THCC):

...şi eu sunt de aceeaşi părere.

| AdrianaBacescu a răspuns:

Daca Iohannis va fi declarat incompatibil, presedinte va fi T.Basescu pana in luna mai anului 2015 si iar alegeri pentru un nou presedinte se vor repeta.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Presa poate sa zica ce vrea, important e ce zice inalta curte de justitie pe 25 noiembrie

| eduard1 a răspuns:

1) În prima instanţă Iohannis a câştigat! Ceea ce este foarte important!

Pe 18/11 s-a judecat dacă se admite sau nu recursul. Dosarul a fost amânat pe 25.nov. Dacă nu se admite recursul rămâne soluţia din prima instanţă unde a câştigat Iohannis. CAZ ÎNCHIS.
Dacă se admite se va stabili o dată (probabil la anul viitor) pentru recurs.

2) În cazul în care se admite recursul, la recurs se va constata imunitatea prezidenţială a lui Iohannis. CAZ SUSPENDAT.

| DjSheepyOfficial a răspuns:

Da! Iohannis a castigat cinstit alegerile. Nu stiu daca cunosti pe cineva din Sibiu sa afli cate a facut Iohannis pentru Sibiu.(presa vorbeste doar nu are ce sa faca daca judecatori spun ca este in stare )

anonim_4396