| Mihai473736 a întrebat:

Dacă sunt încă elev și am împlinit 18 ani în mai 2022 și pana în prezent nu am făcut cerere de alocație pentru elev major, dacă voi face cererea asta acum, îmi voi primi alocația pentru toate lunile de când am împlinit 18 ani și pana în prezent, sau fiindcă nu am făcut cererea atunci nu voi mai primi alocația acum? Cum este legea? Fiindcă am calculat, știu ca alocația este de 292 de lei și toți banii pe care ar fi trebuit sa ii primesc între mai 2022 și noiembrie 2024 sunt in jur de 8500 lei. Voi mai primi toată aceasta suma sau este prea târziu și dacă o voi primi atunci când va fi asta? Presupun ca o voi primi în tranșe, nu pe toată o data, nu? Vreau răspuns la toate aceste întrebări. DAU FUNDA!

11 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Incearca, dar repede!

| alina2k18 a răspuns:

Ai fost repetent?
Ca nu primesti alocatie daca repeti anul scolarwinking
''Tinerii care au împlinit vârsta de 18 ani şi care repetă anul şcolar, nu beneficiază de alocaţie de stat pentru copii, cu excepţia celor care repetă din motive de sănătate, dovedite cu certificate medicale;''
Deci scade din aia 8500 laughing

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu spui 2 detalii importante pentru un raspuns corect, respectiv ce studii urmezi (liceale sau profesionale) si cum de n-ai terminat studiile la mai mult de 20 de ani.
Da aceste detalii si o sa-ti dau un raspuns concret.

| gabicoo a răspuns:

Ești la seral? La A doua șansă? Ai rămas repetent? Ai amânat medical? Ce forma de școlarizare urmezi?

Dacă ne dai mai multe detalii îți vom putea răspunde.

| Mihai473736 explică (pentru alina2k18):

Am rămas repetent în clasa a 11-a în 2022, anul următor am fost din nou în clasa a 11-a și am promovat-o, iar acum sunt a 12-a. Nu am rămas repetent fiindcă sunt prost sau leneș ci din alte motive, dar eu nu am scris aici ca să ma judecati voi și sa ma trageți la răspundere ci doar ca să primesc un răspuns. Ma interesează mai primesc ceva bani de alocație sau nu, atât!