Reclamele nu au nici o legatura cu nevoile oamenilor de a cumpara, ci cu nevoile producatorilor de a vinde.
Intentia producatorului e sa convinga oamenii ca au nevoie de produsul lor.
Lumea este tot mai bolnava MENTAL, adica credul (din cauza nestiintei).
Daca li se povesteste despre medicamente "minune", unii sunt in stare sa-si dea si ultimii bani pe medicamentele din reclama, chiar daca un kilogram de mere ar avea efect mult mai bun decat "vitaminele" si "suplimentele" din reclame.
Dar business is business. Interesul este profitul, nicicum vindecarea completa.
Industria farmaceutica este una dintre cele mai profitabile din lume. Se fac o groaza de bani, banii pe care ii dau ei pe reclama sunt nimic pe langa banii pe care ii iau din vanzari, iar patronilor de televiziune le convine sa ia atatia bani.
Majoritatea sunt suplimente, unele ajuta, de exemplu magneziul e foarte important pentru ca mai toata lumea are deficit de magneziu. Dupa nevoile fiecaruia, de ex cei care nu prea stau la soare au nevoie sa ia suplimente de vitamina D.
anonim_4396 întreabă: