Chestia e ca sunt foarte multi profesori care NU l-au votat pe chior, desi trambitase in 4 zari despre aia 50%. Nu sunt chiar toti atat de idioti incat sa creada toate dudele aluia.
Eu imi amintesc de ce-mi povestea bunica despre curbele de scrificiu de prin anii '20, cred. Incerc sa fac o comparatie si nu-mi iese de nicio culoare; atunci s-a revenit mult mai repede la salariile initiale si nu in enspe mii de transe, intinse pana la calendele grecesti.
Nu stiu ce va reusi sa faca noul guvern in cateva luni. Probabil va incerca niste masuri populiste care sa-i asigure inca 4 ani de guvernare. Deja, de catva timp incoace, am invatat sa votez negativ.
Imi mai amintesc de valurile pe care le-a facut Brucan, prin '90, spunand ca ne vor trebui 20 de ani sa invatam democratie. Culmea ca maica-mea, care avea pe atunci peste 60 de ani, era foarte indignata cand eu ii spuneam ca 20 de ani sunt prea putini. Se pare ca cinismul MEU a castigat.
Macar ea a avut norocul sa moara inainte de a vedea unde am ajuns dupa 20 si mai bine de ani.
Nu, dar nu de candidatura lui e vorba, ci de oamenii pe care i-a propus PDL pentru alegerile locale, iar in toamna vin alegerile parlamentare.
"Revenirea la pensiile anterioare"? --- serios? ---in caz ca nu ai scurtcircuit in reteaua neuronala, citeste declaratia "Sustin fara rezerve revenirea la SALARIILE de dinainte de reducere" :
http://www.realitatea.net/......39612.html
Iar daca nu ti-au "ars" toti neuronii, declaratia in privinta pensiilor o poti lectura aici : http://www.realitatea.net/......39652.html
Alessia a fost o greseala de exprimare draga, nu te ambala atat!
Iar daca stau sa ma gandesc bine si pensiile au fost ciuntite de clica asta nesimtita pe care tu o sustii.Informeaza-te mai bine apoi uraste-ne pe noi!
Si mai incet cu jignirile draga.Nervii iti fac extrem de rau la ten! Se merita sa imbatranesti prematur pentru gasca PDL-ului? Eu zic ca nu!