| Girly97 a întrebat:

Intrebare pentru cei care au conturi bancare: sunt o tanara de 18 ani care s-ar putea sa isi deschida cont bancar vara si i-am promis fratiorului meu ca voi cumpara Minecraft pentru amandoi imediat ce imi fac contul. Doar o mica problema: din cate am inteles de la mama mea, nu voi avea card pana cand nu voi incepe munca si sunt inca eleva iar Minecraftul se pare ca se cumpara cu cardul... Imi poate explica si mie cum sa procedez ca sa il cumpar fara probleme, va rog?

7 răspunsuri:
| untu a răspuns:

Ai face bine sa renunti la prostia asta de joc care da depedenta MINECRAFT trebuie jucat toata ziua aceste joc pe calculator care nu se mai termina! Mai bine sa cumperi ceva de imbracat si de incaltat!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Oricine isi poate face card oricand doreste. chiar si minorii

| AndreeaAlinaMariaIoana a răspuns:

Poti sa il piratezi

| AFR81 a răspuns (pentru untu):

Nu inteleg de unde vehementa asta a ta. Pana la urma, fiecare face ce vrea cu banii lui. Sa bagi cativa bani intr-un joc nu este o asa mare tragedie. Majoritatea hobby-urilor, majoritatea activitatilor necesita bani. Nu putem sa strangem toata viata avere si sa ne cumparam doar lucruri strict necesare. Timpul liber unde este? Relaxarea unde este? Ma rog, hai ca deja deviem. Mai presus de tot ce am spus, nu vad cum ai ajutat user-ul respectiv cu raspunsul tau. Mentalitatea ta lasa de dorit. Sunt curios cati ani ai.

Iar ca un raspuns pentru user: Card iti poti face chiar daca ai loc de munca sau nu. Si eu am card si sunt student. Trebuie doar sa mergi la banca. Intregul proces dureaza cam 15 minute. Recomand ING.

| untu a răspuns (pentru AFR81):