ANPC poate solicita, printr-o adresa, explicatii in legatura cu reclamatia si apoi nn inspector va merge sa verifice realitatea reclamatiei si a explicatiilor.
Am inteles, pentru prima oara am depus si eu o plangere la anpc unui comerciant care mi-a vandut o centrala termina, centrala la care am intampinat probleme din primul an de folosire si la care mi-a promis ca vine sa-mi rezolve problema in momentul in care se vor face reviziile, de 3 ani ma lupt cu acest individ care mi-a tot promis prin mesaje si telefonic ca vine dar nu s-a prezentat, mai ales ca acum piesele problematice au iesit din garantie, si asa am decis sa depun o plangere, dupa 2 zile primesc mesaj de la comerciant ca vine sa-mi rezolve problema, MINUNE! cu siguranta cred ca imi vor cere sa retrag plangerea. insa eu am fost mintit 3 ani de zile si am stat cu o centrala problematica care oricand se putea strica si puteam sa raman in mijlocul iernii fara caldura. stiti cumva cum se procedeaza ulterior? va trebui sa por o discutie cu un inspector trimis de anpc?
Depinde de inspector, poate discuta si cu tine, eventual va veni sa vada si centrala.
Am inteles, va multumesc pentru aceste informatii.
Să nu fie doar formal controlul făcut de ei.
oranya întreabă: