ANPC poate solicita, printr-o adresa, explicatii in legatura cu reclamatia si apoi nn inspector va merge sa verifice realitatea reclamatiei si a explicatiilor.
Am inteles, pentru prima oara am depus si eu o plangere la anpc unui comerciant care mi-a vandut o centrala termina, centrala la care am intampinat probleme din primul an de folosire si la care mi-a promis ca vine sa-mi rezolve problema in momentul in care se vor face reviziile, de 3 ani ma lupt cu acest individ care mi-a tot promis prin mesaje si telefonic ca vine dar nu s-a prezentat, mai ales ca acum piesele problematice au iesit din garantie, si asa am decis sa depun o plangere, dupa 2 zile primesc mesaj de la comerciant ca vine sa-mi rezolve problema, MINUNE! cu siguranta cred ca imi vor cere sa retrag plangerea. insa eu am fost mintit 3 ani de zile si am stat cu o centrala problematica care oricand se putea strica si puteam sa raman in mijlocul iernii fara caldura. stiti cumva cum se procedeaza ulterior? va trebui sa por o discutie cu un inspector trimis de anpc?
Depinde de inspector, poate discuta si cu tine, eventual va veni sa vada si centrala.
oranya întreabă: