Asa, si ca sa fac o reclama negativa ca la carte este vorba de quickmobile. Chit ca eMAG are preturi mai mari, niciodata in cele minim 10 retururi nu am intampinat nici-o problema, ba chiar mi-au dat vouchere cadou cand au intarziat solutionarea sau o livrare. Deci eMAG nota 10, quickmobile nota 2, stai jos!
Salut. Daca ai comandat de la Quickmobile, e clar. Au produse la preturi mici dar partea lor de service si comunicare cu clientii este de tot rahatul.
Si eu am comandat un telefon acum doi ani de la ei, cutia telefonului era lovita intr-o parte si plina de praf si telefonului nu ii functiona touchscreen-ul cum trebuie. Am dat produsul la service, m-a sunat careva dupa un numar la care nu mai puteai suna inapoi, trimisesem un mesaj pe mail ca dadusem telefonul in service dar nu il mai primeam inapoi, nu mi-a raspuns nimeni. Dupa am sunat la un numar de al lor, mi-a raspuns una care era paralela cu pamantul, imi spunea ca cica ei nu au legatura cu service-ul cu care colaboreaza, doar trimit produsul si atat, mi-a dat un numar de la service care nu era valabil, am sunat inapoi la aia si mi-a zis ca ala este ultimul numar al service-ului pe care il stiu ei si dupa tot asa, ma sunase dupa vreo doua zile unul care vorbea de ziceai ca vrea sa imi ceara rascumparare si mi-a zis ca o sa imi trimita telefonul, am primit telefonul inapoi dar cu alta problema, l-am trimis iar prin service, iar mi l-a tinut vreo doua saptamani, am sunat iar, iar nu mi-a raspuns nimeni ( de data asta de la magazin ), iar m-a sunat ala de la service ca il face si ca mi-l trimite si dupa inca vreo saptamani vad un mail in care mi se spunea ca telefonul are o problema iremediabila si ca imi trimite altul in schimb ( alt model de telefon, nu acelasi ) si ca daca sunt de acord sa imi trimita telefonul celalalt, sa nu le dau mail inapoi sau daca nu imi convine modelul respectiv, sa le dau mail in maxim 48 de ore ( trecusera o saptamana de cand primisem mail-ul ).
Concluzie :
Preturi mici, servicii si asistenta de un profesionalism la fel de redus ca preturile produselor.
Nu ti se raspunde la telefon, cand ti se raspunde ba ti se dau informatii eronate, ba se arunca vina unul pe celalalt ( intre service si magazin ) si plus ca mi se parea normal sa ma sune si sa imi spuna ca nu mai au ce sa ii faca telefonului si sa ma intrebe daca vreau sa primesc altul sau sa mi se returneze banii, nu sa primesc mail.
Poti sa faci plangere dar nu prea cred ca rezolvi mare lucru, eu zic sa ii suni pe ei si sa pui presiune si sa le spui ca sunt obligati de lege sa il primeasca inapoi, mai ales ca este in aceeasi conditie ca prima data, dar cred ca o sa te lupti destul de mult cu ei.
Chiar poti cauta pe internet recenzii despre ei sa vezi ca majoritatea sunt recenzii negative, acum 2-3 ani chiar era vorba sa fie inchisi.
Oho, eu ma pricep la facut reclamatii, am castigat absolut toate reclamatiile pe care le-am inaintat, adica 100%. Tocmai am terminat de facut reclamatia, cu poze, facturi, si alte minuni, am si un discurs foarte bun Nu le dau mai mult de 3 zile, ma vor suna sa imi dea cei 138 de lei inapoi, halal firma, eMAG mi-a dat carduri cadou de 400 de lei in total, astia sunt dispusi sa te fure de 138 de lei
Pai dar ai facut o poza produsului inainte sa il trimiti?
Nu, dar pe produs nu se poate observa nici-o zgarietura, nici-o urma de folosire, arata impecabil. La pozele pe care le-au facut ei apare o zgarietura mica intr-o parte, ciudat este ca pe produs nu apare, deci 99% ca au facut poza la alt produs identic.
Pai de asta te-am si intrebat daca ai facut poza sau si mai bine, filmai pentru ca ei pot da drept dovada alt produs care era deja stricat sau zgariat si sa zica ca este cel trimis de tine.
fundata32332 întreabă:
fundata32332 întreabă: