Ce intrebare alambicata, cand puteai spune simplu ca ai luat iarba de pe terenul altuia.
Asta se cheama furt si este infractiune.
Daca este o valoare mica ai putea scapa prin neinceperea urmaririi penale sau renuntarea la urmarirea penala pentru lipsa de interes public.
Un brat mic am luat ..acolo îs 10 ari de lucerna.el tine pământu..proprietarul e altul
N-are importanta ca cel care te-a reclamat este proprietar sau doar persoana care foloseste terenul.
Vorbeste cu el si roaga-l sa-si retraga plangerea, platindu-i lucerna.
Nu lucrez ca am o problema neurologica
Se numeste Politie de prin 1990, miliție era in anii 80, tu pe ce lume traiesti? Si nu ai voie sa iei ceva inainte de a avea acordul proprietarului, il puteai intreba inainte de a sustrage iarba aia, dar ce iarba era droguri? Sau ce, ca la cum ai scris este tare greu de inteles, dar poate vor intelege polițiștii sositi la fața loculuii, ei vor trebuii sa afle cum au stat lucrurile.
Lucerna era am luat un brat doar.și el tine pământu..nu el e proprietarul
Dar tot trebuia sa il intrebi pe proprietar mai ales daca este un om mai in varstă ăstia au idei fixe cu care nu poti sa te lupti tu, ei asa vor si asa trebuie sa faci ca sunt senili si dementi bătrinii.
Proprietarul e altul.el tine pământu sa nu fie parloaga ...amenda sau avertisment cel mai probabil.
Proprietarul e neam cu concubina..este unchiul ei
Cred ca trebuie sa vorbesti cu proprietarul terenului. Daca arendasul nu are acte, ci lucreaza pamantul prin acord verbal, iar proprietarul declara ca ai avut acordul lui sa iei lucerna, ai castig de cauza. Daca neglijezi, nu stii exact ce poti sa patesti, caci furtul constituie o infractiune serioasa. Declaratia varului trebuie sa arate ca l-a lasat pe vecin sa puna lucerna, si te-a lasat si pe tine sa iei din lucerna, cantitati mici, ca cea pe care ai luat-o.
Dacă îmi amenda asta e ..greșeală se plătește