Se pare ca nu gandesti prea mult. Tu ai consumat curent si inainte de defectiunea contorului si pe timpul defectiunii si nu vrei sa-l platesti.
De altfel contorul nu se citeste in fiecare luna ci o data la 3 luni si atunci se face regularizarea. Fiind defect cred ca regularizarea s-a facut in functie de consumul din perioada corespunzatoare a anului trecut.
Daca crezi ca ti-au incasat prea mult atunci poti reclama la firma furnizoare si solicita sa-ti prezinte datele in baza carora au stabilit asa mult. Daca nu esti multumit de raspuns poti sa dai firma in judecata.
Pe factura scrie:
index citit/calculat
si cati kw sunt cititi/calculati
daca, crezi ca esti tras in piept, poti sa cumperi alt contor si sa il pui dupa contorul lor
Hai sa iti explic la mine se da index-ul de pe 20 pe -28 luni impare, am dat index-ul iar in luna urmatoare dupa ce am dat index-ul s-a stricat contorul pe data de 18 dupa mai multe solicitari au venit pe data de 25 si au inlocuit contorul de pe 25 pana pe 28 luna urmatoare sa mai consumat 85kw care au fost dati la index, deci este vorba de o luna care nu a fost indexat de unde o factura de 567 KW! deci inseamna ca de pe 28 pana pe 25 cand au inlocuit contorul am consumat 482 kw iar de pe 25 pana pe 28 luna urmatoare 85kw, nu miroase ceva urat?
Frate eu am factura online cont pe my enel ultima factura pdf nici nu se deschide spune ca e corupt fisierul, restul facurilor se deshid fara probleme.
N-are rost să fii agitat, că doar te enervezi. Trebuie să ai speranța că vei rezolva. Du-te la firmă, faci o sesizare în scris (atasezi dovezi, imagini cu contorul și tot ce crezi că ar fi in avantajul tău) și soliciti audienta la directorul fimei. Nu pleci fără nr de inregistrare a cererii. Nu uita sa mentionezi in scris, nr de telefon si emailul, unde poti fi contactat.
Dragosdoar întreabă: