| Alfred0703 a întrebat:

Am un telefon Samsung S5 la care i s-a defectat display-ul in timp ce eram pe Facebook. Display-ul nu era crapat si m-am uitat foarte atent. L-am trimis la Depanero(telefonul fiind cumparat de la eMAG) si au spus ca eu am spart diplay-ul. Ok, partea interesanta acum vine: ei mi-au dat o hartie pe care scrie "Stare produs receptie: urme de utilizare, zgarieturi, impuritati". Bine, dar eu nu vad ca scrie display spart daca eu l-am spart. Cand am sunat la ei (dupa o saptamana de la primirea telefonului) ei mi-au spus ca TELEFONUL ESTE INCA LA EI IN SERVICE. Unde as putea depune plangere? La protectia consumatorului?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti face reclamatie la protectia consumatorilor din judetul tau.
Inainte de a face reclamatia ar fi bine sa vorbesti cu service-ul si sa le spui asta, poate se va rezolva.

3 răspunsuri:
| hasiuc a răspuns:

Niste nesimtiti

| Alfred0703 explică (pentru Ioandelasal):

Am vorbit cu ei, pe data de 28.03. 2016 si au spus ca ma vor suna, de atunci nu m-au mai sunat.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns (pentru Alfred0703):

Mai incearca o data si daca nu rezolvi depune reclamatia.