| Hehehehaqp a întrebat:

Salut TPU!

Sunt elev in clasa a X a pe uman la un liceu adventist, acesta este al 12 an al meu la acest liceu (are gradinita, primara gimnaziu si liceu).

Acesta este un caz mai lung deci luati un snack si niste apa si cititi????

Eu nu am liceu la mine in sat si fac naveta, am microbuz la ore fixe.

Azi la penultima ora in timp ce o asteptam pe doamna profesoara pentru ora, ma jucam cărți, macao. Aveam telefonul sub banca, inca nu incepuse ora deoarece nu venise dna, stiti cum este.

Intra Doamna diriginta in clasa sa vada ce facem ca oricum avea ora fix langa clasa noastra si imi vede telefonul sub banca, țin sa mentionez ca nu il foloseam, cum am zis inainte, ma jucam carți.

Inainte sa continui, mai trebuie putin mai mult context

Saptamana trecuta am avut un test la romana, nu neg ca copiam, doamna si-a dat seama ca copiez, mi-a zis in fata sa scriu mai incet mai sarcastic. Nu mi-a luat lucrarea, nu mi-a pus 2, nu m-a pus sa scot telefonul, buzunar etc.

Eu nu copiam de pe telefon, ma trezesc ora viitoare ca imi cere telefonul, doar mi-e da mna ok nu am ce sa comentez. Il baga in geanta si imi spune "Asta o sa il ia mama de la mine" Eu care cum am zis, fac naveta, adica trebuie sa mearga ceva pana la scoala ca sa imi ia telefonul inapoi, zic eu, luat pe nedrept. Daca prinzi pe cineva ca copiaza, il prinzi atunci si ii pui 1 si mai stiu eu ce ii faci, ii iei si telefonul daca copiaza de pe telefon. Dar nu vii peste o ora sa faci asta, nici nu avem camera video sau ceva in clasa sa zici ca s-a uitat pe ea, nu am lasat-o pe doamna diriginta sa plece din clasa pana nu imi dadea telefonul inapoi m-a, sau, la finalul orelor. M-a amenintat cu politia de mai multe ori. Dupa o cearta Doamna a creat regulamentul "Pe oricine il vad cu telefonul la el, nu conteaza ca il foloseste sau nu, ca e pauza sau nu, o sa il iau si o sa il ia doar parintii".