Solicita magazinului sa ti-l schimbe. Daca nu vor te poti adresa la protectia consumatorilor din judetul tau.
Cei de la PcGarage nu fac laptop-uri.Ei le iau, le vand si fac niste profit.De vina sunt cei de la Dell ca au facut laptop-ul ala asa. Poate si cei de la PcGarage au fost fraieriti cand l-au luat.
Poate sa fie si vina celor de la PcGarage. Poate l-au tinut in cele mai proaste conditii, l-au busit sau este resigilat(sh) si nu au spus asta.
Dar si cei de la service cand au inlocuit placa de baza ar fi putut face o tampenie pe care nu au vazut-o sau au inchis ochii sa nu mai munceasca.Nu cred ca poti sa stii a cui este vina.Deci nu stiu daca poti sa te duci la Dell sa ceri banii ca pot sa spuna "noi l-am dat bun.Ei l-au stricat".Iar cei de la PcGarage pot spune "L-am primit stricat dar era sigilat.Nu aveam de unde sa stim."
Tu l-ai luat de la PcGarage deci incepe de acolo. Vorbeste cu ei.Ar trebui sa il schimbe sau sa iti dea banii inapoi. Sper ca ai folosit garantia aia cand l-ai reperat...da?
Poti sa ii "chemi" pe cei de la protectia consumatorului daca nu poti sa rezolvi problema.
Dell e firma calumea. Sunt facaturi astea ...Si eu am tot acelasi Dell ca si tine. 5520 cu i5 si asa mai departe. Daca vrei un Dell sau un HP calumea nu te chinui sa dai mai putin de 40 de milioane pe el ca e mai mult degeaba.
anonim_4396 întreabă: