Să înțeleg că tu ai plătit contravaloarea unui colet, înainte de a-l primi? Rău ai făcut! De obicei, plata se face ramburs, doar la primirea coletului, în cazul unei comenzi. Nu cred că rezolvi nimic, chiar dacă faci o reclamație scrisă la Oficiul Poștal. Reclamația ar fi trebuit să fie făcută de cel care l-a expediat, fiindcă el trebuia să menționeze numărul coletului, să atașeze copie după factura/chitanța (dovada expedierii) etc. Tu, de ce ești atât de sigură că ți l-a trimis? Dacă totul a fost doar o farsă, un șiretlic, o escrocherie? Dacă era ceva serios, plata s-ar fi făcut doar la primirea coletului, nu trebuia să dai inițial, banii.
Cand comanzi de pe amazon nu exista posibilitatea de a achita ramburs, din pacate. si e destul de sigur ca l-au trimis, am mai comandat si alte dati...dar din pacate, posta romana nu isi asuma absolut nimic in cazuri de genul
Încerc să (te) înțeleg. Du-te zilnic la poștă și mai întreabă. Poate că îți va sosi... Vorbește și cu dirigintele poștei (persoana care se ocupă cu administrarea activităților dintr-un oficiu poștal) și solicită-i sfatul.