Partea cu declaratul se ocupă contabilul, tu trebuie să ai facturile și banii în regulă, banii îi scoți ca dividende.
Pe lângă bani trebuie să ai în regulă autorizațiile și tot ce ai pe acolo să corespundă legislației. Ar fi bine să plătești un consilier acum decât să plătești amenzi pe viitor.
Platesti taxe, impozit pe profit/venit, impozit pe dividente. Platesti contabila
Nu poti lua din firma bani decat cand faci distribuire de profit.
Atentie sa nu lucrezi cu un singur angajator ca taxele sunt mai mari
Este mai complicat, tb sa vorbesti cu un contabil.
Nici măcar nu exista conceptul de angajator la srl și nici nu diferă taxele. Nu ii da informații greșite.
Pai de asta orice firma are contabil si probabil si anumiti consultati. Daca era asa simplu sa gestionezi o firma doar cu niste informatii de pe TPU nu mai existau facultati de administrarea afacerilor care dureaza 3 ani si nu mai existau contabili
Mda, dar costa. n-am chef pentru cateva informatii sa-i dau 200 lei, pana la urma pot si singur sa aflu.
Stiu ca e obligatoriu ca sa iti calculeze, etc, eu ziceam de ideea de consiliere, am auzit ca, costa sa discuti cu unul, in jur de 200 lei.
Odata ce iti angajezi un contabil iti explica si ce ai de facut.