| rata2020 a întrebat:

Va salut, in urma cu 2 ani am avut permisul anulat pentru alcoolemie (nu am avut intentia de a pleca cu automobilul doar am scos masina din carosabil in parcare cativa metri)in februarie anul acesta am recuperat permisul auto iar acum in noiembrie am fost depistat in localitate cu 101km/h si mi sa suspendat permisul. Ceea ce as dori sa stiu este ca pot da redobandire /reexaminare permis ca sa imi scada din timp sau sunt incepator si trebuie sa astept aceste 90 de zile? Va multumesc astept un raspuns

12 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pentru inca 3 saptamani de permis, de ce sa te mai chinui?
Vin sarbatorile, ninge afara, nu te mai chinui, ca e nasol si sa fii sofer acum. Ramai la birt linistit, ca n-ai treaba cu volanul.

| Violleta2022 a răspuns:

Lasa naibii permisul la politie, ca-i mai bine asa pentru toata lumea.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu poti, avand in vedere ca nu a trecut mai mult de 1 an de la obtinerea permisului.

| rata2020 explică (pentru Violleta2022):

Pai cred ca in 9 ani de cand am avut permisul nu am avut nici un accident nici pe tir si nici cu autoturis eu zic ca e ok intrebarea mea stric pentru cei ce stiu nu glumele tale pentru ca nu-i amuzant pentru nimeni decat pentru tine

| rata2020 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pff halal de raspunsuri, respect pentru voi care nu cititi oricum sunteti 0

| rata2020 explică (pentru Ioandelasal):

Deci ma consider incepator indiferent ca am avut permis inainte

| Violleta2022 a răspuns (pentru rata2020):

Tu crezi ca de la gluma ti s-a anulat permisul?
Eu cred ca tu ai probleme de alta natura si-i mai bine sa ramai pieton, sa nu cumva sa omori pe cineva, ca alcoolismul este un viciu care nu dispare peste noapte.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns (pentru rata2020):

Nu te consideri, ci chiar esti, avand in vedere ca este un permis nou.

| rata2020 explică (pentru Violleta2022):