Un sarut periculos
Intoarcerea in paradis
O calatorie in jurul pamantului
"Pe aripile vantului"-Margaret Mitchell
"Pasarea spin"-Colleen McCullogh
"Love Story"-Erich Segal
"Dragoste in vremea holerei"-Gabriel Garcia Marquez
"Anna Karenina"-Lev Tolstoi
"Dama cu camelii"-Al. Dumas-fiul
"Laleaua neagra", "Contele de Monte-Cristo" si "Cele doua Diane"-Al. Dumas-tatal
"Notre-Dame de Paris"-Victor Hugo
"Maitreyi"-Mircea Eliade
"Lorelei"-Ionel Teodoreanu
"Panza de painajen" si "Mirona"-Cella Serghi
"Orasul cu salcami" si "Accidentul"-Mihail Sebastian
''La rascruce de vanturi"-Emily Bronte
"Jane Eyre"-Charlotte Bronte
"Necunoscuta de la Wildfell Hall"-Anne Bronte
"Tess of the d'Urvberville's", "Doi ochi albastri", "Jude nestiutul", "Idila pe un turn" si "Departe de lumea dezlantuita"- Thomas Hardy
"Rebecca" si "Golful francezului"- Daphne du Maurier
Dar de ce nu Caragiale?
Este „Everestul " literaturii române.
Ce ți-a cășunat pe el?
Mai ales că celebra lui piesă „O scrisoare pierdută " e ...de dragoste.
La fel și „O noapte furtunoasă" și „D*ale carnavalului ". Și chiar și drama „Năpasta".
Ca și schițele „C.F.R", „Telegrame".
Nu am nici o problema cu caragiale am dat un exemplu de autor roman. scritorii romani de obicei nu ma atrag de loc( felull in care povesteste ma plictisest complet)
Dar Caragiale nu povestește aproape deloc. La el aproape 90 % din text este dialog.
Acum, nu e mai puțin adevărat că tu și limba ( și literatura română) sunteți două linii paralele.
Anonim08032000 întreabă:
afrodita3333 întreabă:
Numepublicuserneim întreabă: