| AlexMoss a întrebat:

As vrea sa ma apuc de chitara electrica. Dar nu am nici o idee ce chitara sa-mi iau. Avand in vedere ca sunt incepator( nu am cantat niciodata la chitara ), as vrea ceva ieftin undeva intre 500 si 600 ron. In acest pret as vrea si un amplificator si cablu. Am cautat putin pe net dar sunt indecis. Un set ar fi potrivit( cred eu ) pentru un incepator. Astept pareri.

7 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Mereu se incepe cu o chitare rece, nu calda.

| Mechanix a răspuns:

În prețul ăsta, cu amp cu tot, nu poți să iei nimic bun, nici măcar de începători.

| Thunderstruck a răspuns (pentru neutrino):

De ce esti campionul zilei daca dai raspunsuri la caterinca?laughing Cum **** mea sa zici ca se incepe cu chitara rece si nu cu calda? Cum? rolling on the floor))

| Thunderstruck a răspuns:

Mechanix are dreptate, nu se poate lua nimic bun in pretul ala. Daca ai noroc iei second hand o chitara decenta, nu buna. Ia orice set gasesti, chiar nu are importanta, toate o sa fie la fel de proaste.

| neutrino a răspuns (pentru Thunderstruck):

Este foarte usor sa sari de fund in sus atunci cand esti departe de realitate. Tu ai cerut un sfat si ai face bine sa-i respecti pe cei ce-ti raspund, chiar daca esti sau nu de acord cu raspunsul primit. Daca vei merge la un profesor de chitara ( profesor real, nu unul poreclit), atunci vei constata cu mare surprindere ca am dreptate. O seara buna iti doresc si, indiferent de chitara aleasa, eu iti doresc mult succes!