Îmi displac foarte mult îngustimea minţii, îndoctrinarea forţată, obiceiul de a persecuta şi fanatismul unora. Ar fi dispuşi să-şi priveze copiii de libertate, să-i considere posedaţi sau satanişti, să-i insulte, să-i renege sau să-i taie de restul lumii, de cunoaştere, doar ca să-şi impună superstiţiile şi convingerile (primitive, dacă mă întrebi) şi ca să scape de gura satului (tipic pentru oamenii din mediul rural).
O mentalitate barbară, insuflată de religie, care sper că se va schimba cândva.
Trist. Din pacate lucrurile functioneaza fix asa, cu atat mai mult la sate. Primeaza rusinea, sa nu se faca de rusine in sat. Cazul nu este unul izolat! Probabil multi copii crescuti la sate, in momentul cand ajung la liceu, asimiland informatii noi, au un soc!
Informatiile sunt limitate pentru ei, asa ca o schimbare nu vei vedea foarte curand.
Preotul isi face datoria, parintii sunt oameni cu frica de Dumnezeu si bineinteles cu frica de gura targului, singura sansa sunt profesorii, dar...ca la tara. Daca spun ceva neadecvat copiilor, ii sar toti satenii in cap plus popa
E trist ca propriul parinte sa te constranga sa faci ceva ce nu iti place! Asta este valabil in orice domeniu..."Atat timp cat esti in casa mea, faci cum zic eu", am auzit destul de des. Dar sa spui "crezi in ce zic eu" e deja exagerat!
Baiatul nu are prea multe posibilitati, din pacate! Trebuie doar sa reziste psihic. Nu stiu daca un telefon pe la protectia copilului sau vreun denunt ar rezolva ceva, probabil ar inrautati situatia. El cu siguranta sta pe banii parintilor si asta spune tot.
Eu mai degraba i-as raspunde lui tac-su
Macar asta a devenit ateu la liceu.
Cei mai distractivi sunt cei care declara ca au devenit atei la 7 ani.
Abia știe sa balbaie din Abecedar" Ana are mere" si următorul pas este "eu sunt ateu, creștinii sunt niste idioti".
Si el "persecutatul" a invatat sa scrie crestinism cu (s) intre paranteze.