| sandra2012 a întrebat:

Ce parere aveti despre cazurile din ultima vreme, cu bebelusii care cine stie ce patesc la botez? Cine e de vina? Preotii banuiesc. Voi ce credeti? Azi am vazut la tv un bebe care s-a asfixiat la botez in timpul cufundarii in apa, deoarece preotul a fost "stangaci".

17 răspunsuri:
| Deny1333 a răspuns:

Se numeşte incompetenţă, acel preot a avut-o din plin. Şi-acum să nu-mi sară creştinii în cap cum că a fost o greşeală, pentru că din câte ştiu eu, jertfele în numele Domnului nu se mai practică de mult timp.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Normal ca preotii sunt vinovatii...doar se vede ca putini preoti mai sunt cu adevarat preoti.

| Omulrational a răspuns:

Foarte multe cazuri de acest gen sunt la televizor si preotii in cauza nu patesc absolut nimic, ba mai mult copilul e de vina pentru ''pacatele stramosilor''.

| Iulia D. [Xoxocu'] a răspuns:

Cred că e puţină exagerare şi din partea Bisericii şi din partea mass-media.
Adică... Nu înţeleg de ce trebuie să scufunde bebeluşul cu totul în cristelniţă. E un ritual... ar putea ca Botezul să-l facă în mod simbolic cu puţină apă pe corpul micuţului sau să-l scufunde până la brâu sau la gât.
Iar cei din presă sunt... Mă abţin. Să fim serioşi. Majoritatea populaţiei [din România] a fost supusă acestui tipíc şi uite că suntem încă vii. Da. Au fost nişte cazuri mai aparte. Dar câţi copii au fost şi sunt botezaţi... Cred că se face prea mare caz.

Părerea mea e că ar trebui găsită o soluţie de mijloc. Cum se zice în popor: Să împace şi capra şi varza. [adică şi preoţii să-şi facă meseria şi şi oamenii să fie împăcaţi că bebeluşii sunt în deplină siguranţă.]

| monstrulet a răspuns:

Am vazut si eu mai devreme asta. Mi-a placut mult(ironie) cand parintii au vazut ca copilul lor are probleme, iar preotul le raspunde "nu aveti credinta, domnule!" ca cica n-are nimic. straight face
Iar apoi sa zica ca nu e vina lui, e vina stramosilor lor.