Asa ...si? ti se pare normale credintele astea? is dupa Biblie? de unde spun Martorii ca Isus domneste din 1914? " Martorii cred că Regatul lui Dumnezeu este singura speranţă pentru omenire, că este un guvern real, că va distruge în curând actualul sistem rău, inclusiv toate guvernele umane, şi că va instaura un nou sistem în care va domni dreptatea." de unde toate astea? Din Biblie? In a mea nu am aflat. " Martorii nu cred că Isus face parte dintr-o trinitate." Aici cum ii? Biblia zice clar pe intelesul tuturor : cei trei una sunt: Tatal, Fiul si Duhul Sfant. Ma oresc aici ..sunt multe alte invataturi ale Martorilor care sunt in afara Bibliei, degeaba zic ei ca respecta Biblia.
*** bh pag. 215 - pag. 218 Anul 1914, un an important în împlinirea profeţiilor biblice ***
Anul 1914, un an important în împlinirea profeţiilor biblice
CÂŢIVA cercetători ai Bibliei au anunţat, cu decenii înainte, că în anul 1914 aveau să aibă loc evenimente importante. Despre ce evenimente este vorba şi ce dovezi avem că 1914 a fost într-adevăr un an important?
În Luca 21:24 Isus a spus: „Ierusalimul va fi călcat în picioare de naţiuni până când sunt împlinite timpurile fixate ale naţiunilor". Ierusalimul a fost capitala naţiunii Israel, locul unde domneau regii din dinastia lui David (Psalmul 48:1, 2). Aceşti regi se deosebeau de toţi ceilalţi conducători, deoarece stăteau pe „scaunul de domnie al DOMNULUI", ca reprezentanţi ai lui Dumnezeu (1 Cronici 29:23). Ierusalimul era, aşadar, simbolul domniei lui Iehova.
Când şi cum a început domnia lui Dumnezeu să fie ‘călcată în picioare de naţiuni’? Aceasta s-a întâmplat în 607 î.e.n., când Ierusalimul a fost cucerit de babilonieni. „Scaunul de domnie" al lui Iehova a rămas gol, iar linia regală a lui David a fost întreruptă (2 Împăraţi 25:1–26). Avea să dureze la nesfârşit această situaţie? Nu. Profeţia lui Ezechiel a spus referitor la Zedechia, ultimul rege care a domnit în Ierusalim: „Scoate turbanul şi dă jos coroana! . . Ea nu va mai fi a nimănui, până va veni cel care are dreptul legal, şi lui i-o voi da" (Ezechiel 21:26, 27, NW). Cel care are „dreptul legal" la coroana davidică este Cristos Isus (Luca 1:32, 33). Prin urmare, perioada în care Ierusalimul avea să fie „călcat în picioare" trebuia să se încheie odată cu întronarea lui Isus.
Când urma să aibă loc acest eveniment remarcabil? Isus a arătat că ‘naţiunile’ aveau să domnească o perioadă stabilită. Relatarea din Daniel, capitolul 4, ne ajută să calculăm durata acestei perioade. Aici se vorbeşte despre visul profetic al lui Nebucadneţar, regele Babilonului. El a văzut un copac foarte înalt care a fost tăiat. Trunchiul lui nu putea să mai crească deoarece era legat cu lanţuri de fier şi de bronz. Un înger a declarat: „Şapte timpuri vor trece peste el". — Daniel 4:10–16.
În Biblie, copacii sunt folosiţi uneori ca simbol al domniei (Ezechiel 17:22–24; 31:2–5). Tăierea copacului reprezintă întreruperea domniei divine exercitate prin regii din Ierusalim. Însă viziunea arăta şi că ‘Ierusalimul avea să fie călcat în picioare’ doar pentru o vreme — o perioadă de „şapte timpuri". Cât urma să dureze această perioadă?
Din Revelaţia 12:6, 14 reiese că trei timpuri şi jumătate echivalează cu „o mie două sute şaizeci de zile". „Şapte timpuri" trebuie să fie de două ori mai mult, adică 2520 de zile. Însă naţiunile nu au încetat să ‘calce în picioare’ domnia lui Dumnezeu după numai 2 520 de zile de la căderea Ierusalimului. Este evident că profeţia se referea la o perioadă mult mai lungă. În armonie cu versetele din Numeri 14:34 şi Ezechiel 4:6, care vorbesc despre „un an de fiecare zi", putem spune că cele „şapte timpuri" aveau să dureze 2 520 de ani.
Perioada de 2 520 de ani a început în octombrie 607 î.e.n. — când Ierusalimul a fost cucerit de babilonieni, iar regele din linia davidică a fost îndepărtat — şi s-a încheiat în octombrie 1914. Atunci au luat sfârşit „timpurile fixate ale naţiunilor", iar Isus Cristos a fost întronat în cer de Dumnezeu. — Psalmul 2:1–6; Daniel 7:13, 14.
Aşa cum a prezis Isus, ‘prezenţa’ sa ca Rege ceresc urma să fie marcată de evenimente mondiale dramatice, precum războaie, foamete, cutremure şi epidemii (Matei 24:3–8; Luca 21:11). Acestea constituie dovezi convingătoare că Regatul ceresc al lui Dumnezeu a fost instaurat în 1914, an care a marcat şi începutul ‘ultimelor zile’ ale acestui sistem rău de lucruri. — 2 Timotei 3:1–5.
[Notă de subsol]
Din octombrie 607 î.e.n. până în octombrie 1 î.e.n. sunt 606 ani. Întrucât nu există anul 0, din octombrie 1 î.e.n. până în octombrie 1914 e.n. sunt 1 914 ani. Adunând 606 cu 1 914 obţinem 2 520 de ani. În cărţile Perspicacitate pentru înţelegerea Scripturilor (engl.), la titlul „Cronologie", şi în „Toată Scriptura este inspirată de Dumnezeu şi utilă", pagina 285 — ambele publicate de Martorii lui Iehova —, poţi găsi informaţii despre căderea Ierusalimului în 607 î.e.n.
[Diagrama/Ilustraţiile de la pagina 216]
(Pentru modul în care textul apare în pagină, vezi publicaţia)
„ŞAPTE TIMPURI"
2 520 de ani
606 ani şi 3 luni 1 913 ani şi 9 luni
din octombrie 607 î.e.n. din 1 ianuarie 1 e.n.
până în 31 decembrie 1 î.e.n. până în octombrie 1914
607 ← î.e.n. e.n. → 1914
„Ierusalimul va fi călcat „Va veni cel care are
în picioare de naţiuni" dreptul legal"
De ce unii oameni vorbesc negativ despre Martorii lui Iehova?==poate unii chiar au motive să vorbească negativ despre Martorii lui Iehova.
Copy-paste ca si tine si eu pot sa dau la toate prostioarele. fi serios, si daca vrei sa fi placut lui Dumnezeu, pune mana si citeste Biblia si respecta ce scrie acolo, si ia invataturile lui Isus, lasa'le deoparte ale martorilor. Cele bune.
Si un bun ortodox ti-ar fi raspuns la toate intrebarile. Eu nu mai incerc pentru ca de acolo vin.
Te rog, citeste daca vrei cu rabdare materialul si apoi intreaba ce e in neconcordanta cu Biblia.cu respect
Nu am nimic cu acesti oameni DAR au cateva probleme NEREZOLVATE:
1-nu sunt CRESTINI, o confuzie in speta la nivel general, ca ar fi. Nu cred in DUMNEZEIREA lui ISUS Hristos, DECI nu sunt CRESTINI.
2- incearca sa manipuleze oamenii cu Biblia DAR nu sunt de acord cu ea
3- atunci cand nu sunt de acord cu interlocutorul au un comportament de parca ar fi POSEDATI de DIAVOL, incep sa tipe, fac gesturi incoerente si uneori violente.
4- Nu accepta NICI o discutie pe textul Biblic, avand citate invatate PAPAGALICESTE, fara noima.
In rest sunt oameni ca si noi toti.
Pentru ca au niste reguli in religia lor foarte stricte si stupide chiar unele dintre ele.Si merg din casa in casa sa ii conversteasca si pe alti la religia lor.
Pentru ca sunt nesimtiti, stresanti, inculti si aroganti...
M-au intrebat daca l-am gasit pe Iisus! Eu le-am spus ca nu stiu unde este ca ne jucam de-a v-ati ascunselea si i-am rugat sa ma ajute sa il caut prin casa!
De atunci, cand vin la mine la usa, le spun ca sunt Satana!
Doar asa pot sa scap de ei...
"Sa va abtineti de la sange", aceasta porunca din biblie nu face referire la consumul sangelui ca aliment. Se subintelege clar acest lucru, nu? Din punct de vedere gramatica, inseamna sa ne abtinem tottal de la sange, orice fel de interventie ( nu doar bautul sangelui, asa cum tu ai mentionat).
Un om cand moare, nu are cum sa mearga in rai ( cer) sau in iad. El maore si gata, a murit. In biblie scrie ca mortii nu gandesc, nu simt, astfel nici nu pot suferi, asa cum sustine teoria iadului. "In ziua in care moare in pier si gandurile". Este clar deci ca moarte inseamna opususl vietii, nu bantuirea sufletului in cer sau in iad.
Ce invataturi au ei fara baza biblica? Daca mi-ai putea da exemple clare, ti-as fi recunoscatoare. Doar sa vorbesti in cunostinta de cauza. Poti cerceta si singur si vei vedea ca ceea ce ti-am spus eu, toate au baza biblica. Daca vrei trimiterile ti le dau cu cea mai mare placere
Bine ai zis "poate". Acel "poate" face diferenta de multe ori. Unii vorbesc negativ chiar si fara motive
Cred ca vorbesti in necunostinta de cauza. chiar si pe acest site au fost comentarii cu referire la martori. Unii au spus ca au fost vizitati de martori, dar citez " sunt chiar prietenosi". Tu cum poti afirma ca au gesturi incoerente sau ca incep sa tipe? Nu cred ca cineva poate afirma cu sinceritate acest lucru, poate doar din necunostina de cauza.
Isus nu e d-zeu, este fiul lui. Biblia afirma acest lucru Altef cum explici tu ca Isus cand era pe pamant se ruga lui d-zeu? Are logica acest lucru?
Ei sunt de acord cu biblia, doar tocmai din acest motiv o poarta mereu cu ei, iar discutiile lor sunt bazate pe biblie.
Restul sunt afirmatii urate, pe care nu le mai comentez. Daca nu te superi, astept raspunsul tau cu privire la logica asta: cum se face ca Isus s-a rugat la d-zeu, daca el insusi este d-zeu?
Matei 24:14 " aceasta veste buna va fi predicata pe tot pamantul".
Matei 28:19 "mergeti si faceti discipoli".
Acestea sunt motivele pentru care ei merg la casele oameniilor
Nu au chemat un preot pentru o exorcizare ? Chiat, ei inca mai vin?
Tot ce am afirmat este intocmai, o afirm cu frica de Dumnezeu.
Tu spui: "Ei sunt de acord cu biblia," si mai spui:"Isus nu e d-zeu, este fiul lui."
Aici ai o mare contradictie, Biblia vorbeste DOAR despre Isus Hristos si acesta ca DUMNEZEU. Exact ce am spus in mesajul anterior. Evident ca mai aveti de studiat cateva secole pana veti intelege ca Isus Hristos ESTE Dumnezeu cu forma umana, Iahve cum se numea in vechiul Testament iar Dumnezeu Tatal nu a fost vazut de nimeni dintre muritori. Ioan spune: La inceput a fost LOGOS (cuvantul). Prin logos filozofii greci intelegeau (oare de ce voi nu intelegeti?) pe CREATORUL universului, etc, etc, LOGOS fiind Fiul lui Dumnezeu care s-a intrupat IN OMUL Isus Hristos dar totodata ramanand si Dumnezeu (Logos). Complicat, nu dar trebuie ceva studiu personal si nu "invataturile" papagalicesti spuse de fiecare martor PRIETENOS atata timp cat NU ESTE CONTRAZIS ca daca este contrazis ai dat-o in bara. In rest, oameni ce n-au aplicat invatatura Biblica, CERCETATI-MA a spus HRISTOS.
Eu in schimb cred ca este foarte clar. Explica-mi tu, cum se poate ca Isus sa se roage lui insusi? Nici macar logica nu are. Nu este nevoie sa fi filozof ca sa intelegi biblia. Biblia nu vorbeste DOAR despre Isus, vorbeste si despre dumnezeu. Chiar si Isus a vorbit despre d-zeu. Cauta si o sa gasesti.
Chiar tu ai spus " logos fiind fiul lui d-zeu". Pai nu te contrazici singur? Adfica, Isus este fiul lui Isus?
Tu nu esti fiul tatalui tau, esti fiul tau?
Poate inteleg eu mai greu, dar sincer ceea ce ai spus tu n-are nicio logica. Sper ca nu te simti jignit, dar este imposibil ca Isus sa fie fiul lui..Isus!?
Am sa-ti explic altfel. Dumnezeu este format din Dumnezeul Tata, Dumnezeul Fiu (Logos, Edonai, Iahve, etc care s-a transformat in Isus Hristos prin luarea formei umane) si Duhul Sfant (Mangaietorul). Isus Hristos, Dumnezeul Fiu cand se ruga fiind transformat in om se ruga Dumnezeului Tata. Logica este foarte simpla, intelegerea este problema la tine. Daca voi credeti in Biblie puteti citi acolo unde Filip (unul din ucenici) ii cere lui Hristos sa-L arate pe Tatal iar Hristos le spune: DE ATATA TIMP SUNT CU VOI SI INCA NU M-ATI CUNOSCUT?
Ce este greu, intelegerea sau dorinta de intelegere. Normal ca logica umana nu poate CUPRINDE Dumnezeirea, logica unui vierme in NEMARGINIREA Universului. Cauta in Biblie si nu cita fraze invatate pe de rost.
Frazele nu sunt citate pe derost.
Logica asta ne baga in pamant. Pe cat e de logica, pe atat de ilogica pare.
Adevarat, acelea sunt cuvintele lui Isus. El are calitatiile lui d-zeu, la fel cum un copil pare leit tatalui sau. Dar, acel copil, nu este insusi tatal sau.
Isus le-a spus asa pentru ca ei nu aveau nevoie sa il vada pe d-zeu, ba chiar d-zeu a spus ca "nimeni nu imi poate vedea fata si sa traiasca". Faptul ca l-au vazut pe Isus era suficient pentru ei, deoarece Isus stia ca daca vor manifesta credinta in el, automat vor manifesta credinta si in d-zeu.
Poate si tie ti s-a spus ca semeni cu tatal tau, ca esti leit el. Dar asta inseamna ca tu esti tatal tau?
Sincer, ai dreptate, logica este simpla, insa nu stiu daca problema este chiar la mine. Eu am cautat in biblie, sper ca o sa cauti si tu
Evanghelia este la fel la toti, indiferent de religie.
Nu neaparat religia ii obliga, ci mai mult credinta, sau constiinta mai bine zis.
Iisus Christos este cu adevarat Dumnezeu!
Citiți mesajul integral!
Este important sa stim cine este in realitate Iisus Christos?
Desigur. Nu ne este indiferent cine este Cel ce s-a jertfit pe cruce: un simplu om sau un Fiu de Dumnezeu. Nu ne este indiferent cui ne inchinam: unui simplu om sau unui Fiu de Dumnezeu. Nu ne este indiferent alaturi de cine vom sta in vesnicie, cine mijoceste pentru noi, cine se numeste pe sine "fratele nostru mai mare". De aceea, a-L cunoaste pe Iisus Christos este esential pentru mantuirea noastra: Ieremia 9, 23-24; Ioan 17, 3; Filipeni 3, 10-11.
Ce spune Biblia despre Iisus Christos?
1) Biblia ne invata ca Iisus Christos este Dumnezeu adevarat, avand aceleasi atribute divine ca si Tatal si Duhul Sfant: Matei 28, 19; Ioan 5, 23; Romani 9, 5; Filipeni 2, 6-8; Coloseni 2, 9; Evrei 1, 8.
2) Biblia ne invata ca Iisus Christos a fost, in acelasi timp, om adevarat. El S-a intrupat in trup omenesc pentru a aduce la indeplinire Planul Mantuirii noastre: Isaia 53, 1-3; Luca 24, 36-30; Ioan 6, 42. 7, 12; Filipeni 2, 5-8; 1 Timotei 2, 5; Evrei 2, 17.
Ce dovezi ale divinitatii lui Christos ne ofera Biblia?
- Faptul ca a iertat pacatele oamenilor, chiar in timpul vietii pe pamant: Matei 9, 2; Luca 7, 48.
- Faptul ca a primit inchinare, chiar inainte de inaltarea la cer: Matei 2, 11; 14, 33; 15, 25.
- Marturia lui Iisus in fata marelui preot: Matei 26, 63-64.
- Marturia profetilor Vechiului Testament: Psalm 2, 7; 45, 7; Isaia 9, 6.
- Marturia Tatalui la botez: Luca 3, 22.
- Marturia apostolilor: Matei 16, 16; Ioan 20, 28; Romani 9, 5; Coloseni 2, 9; Tit 2, 13; Evrei 1, 8.
- Marturia demonilor: Luca 4, 41.
- Marturia oamenilor: Matei 27, 54; Luca 23, 42; Ioan 4, 42; 11, 27.
Ce dovezi ale umanitatii lui Christos ne ofera Biblia?
- Marturia lui Ioan Botezatorul: Ioan 1, 30.
- Marturia lui Iisus despre Sine: Ioan 8, 40.
- Marturia apostolilor: Faptele Apostolilor 2, 22; 1 Timotei 2, 5.
- Marturia vrajmasilor lui Iisus: Ioan 10, 33.
De ce a fost necesara intruparea lui Iisus Christos? Nu putea sa ne mantuiasca fara sa se intrupeze?
Sunt cel putin patru motive majore care au facut necesara intruparea:
- Pentru a se putea jertfi pentru pacatele omenirii: Evrei 2, 9.
- Pentru a putea deveni un Model de urmat pentru oameni: Ioan 13, 15.
- Pentru a-L descoperi pe Tatal intr-un mod in care sa-L intelegem: Ioan 14, 8-11.
- Pentru a putea deveni Marele Preot al omenirii: Evrei 2, 17; 4, 14-16.
Ce functii indeplineste Domnul Iisus Christos in legatura cu omenirea?
Biblia ne invata ca Iisus Christos indeplineste mai multe roluri importante: 1) Creator : Ioan 1, 1-3. 2) Legiuitor: Iacov 4, 12. 3) Profet: Ioan 6, 14. 4) Mantuitor: Ioan 4, 42. 5) Mijlocitor: 1 Timotei 2, 5. 6) Judecator: Faptele Apostolilor 10, 42. 7) Imparat: Apocalipsa 19, 13-16.
Nu-i de mirare că biblia martorilor diferă de cea a reformatarilor, oameni precum(Tyndale, Wycliff, Luther, Know, Baxter, Grammer, Grantan Guiness, Zwingle, Latimer, Ridley și mulți alți).
Biblia martorilor nu se bazează pe manuscrisele originale Textus Receptus, ci pe niște manuscrise vechi, însă nefolosite de nimeni. Nu-i de mirare că au rămas intactele.
Manuscrisele originale au fost copiate de-atâtea ori încât au sfârșit cedând.
Nu cred ca cineva vorbeste negativ despre "martorii lui Iehova". aceasta secta numita religie de acesti oameni este o organizatie creata de om care a cercetat Sf.Scriptura cu mintea.doar teoretic au facut-o.eu am intrebarea:unde e practica? sf.Parinti ne spun sa cercetam scripturile sub povatuirea unui om induhovnicit altfel riscam sa intelegem cum vrem noi si astfel se creaza o noua organizatie, o noua secta, o noua cultura care va sustine ca acolo este mantuirea.atata timp cat nu cercetezi adancul inimii tale si rugandu-te cu credinta, nadejede si dragoste nu vei avea cum sa descoperi tainele cele ascunse ale intelepciunii Dumnezeiesti.Imparatul Solomon a avut multa bogatie si tot ceea ce in zilele noastre si-ar dori un om.dar ce ne spune. "Adevarata intelepciune este frica de Dumnezeu" dar nu frica ca vai ne va omora.ci frica din dragoste, de a nu-i gresi sa il suparam.acum omul vorbeste nu face practica. unde sunt sf. Taine in aceasta "biserica"? unde sunt sf. Icoane care ne sunt lasate spre mangaiere.nu sunt chip cioplit pentru ca nu cinstim bucata de lemn ci persoana din icoana.in care religie se mai afla sf.Moaste sau Icoane facatoare de minuni? nimeni nu judeca pe martorii acestia ci se judeca aceasta organizatie care fura inimile si mintile oamenilor slabi pentru care a fost creata.acest Russel care a infiintat aceasta organizatie, se pare ca a citit Sf.Scriptura si analizand omeneste a crezut ca toata Sf.Scriptura trebuie gandita si repet nu traita.da, fa fapte bune si du-te la biserica, asa te vei mantui dupa parerea lui.nu te implica in invatatura ca nu esti pregatit de noi(martorii lui Iehova) ci trebuie sa te pregatim, sa fi credibil celor carora le vei spune cuvantul Scripturii. diavolul este tatal minciunii asa cum Dumnezeu este Tatal Adevarului.totul la diavol este impotriva Domnului. Dumnezeu ne invata trairea, ceea ce se intampla in adancul inimii tale, in ascunsul tau iar diavolul te invata ceea ce vezi cu ochii tai umani fara nici o traire, fara simtire. fara asceza(abstinenta) de la placerile lumesti.fa ca oricum te vei mantui iti va spune diavolul.simte-te bine toata viata...ca doar esti martor.mergi din usa in usa si spune cuvantul Domnului si asa Domnul te va mantui."NU ORICINE SPUNE DOAMNE, DOAMNE VA INTRA INTRU IMPARATIA CERURILOR". totul tine de traire.si cea mai banala chestie este ca "biserica" martorilor are dreptul de a exclude oamenii aflati cica in interiorul arcei din cauza unor pacate.pai cum se poate una ca asta? Biserica este facuta spre ajutor nu spre judecata oamenilor. Dumnezeu este singurul Judecator care prin dreapta Sa judecata iconomiseste lucrurile sa fie intr-o ambienta si o balanta unica la care omul nu ar putea gandi.toate prin Pronia Sa divina se fac.asa ca omul nu are dreptul de a fi judecator altui om.eu unu am fost invatat sa respect aceste doua porunci:Sa Il iubesti pe Domnul Dumnezeul tau din toata inima ta, cugetul tau si din toata fiinta ta.si sa il iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.Maica Domnului sa va ocroteasca pe toti! Amin!
Asa cum a spus Isus, daca el a fost persecutat asa vor fii si adevaratii lui continuatori.
Kingbach întreabă: