Pentru ca Romania a ajuns sa fie singura tara in care se promoveaza analfabetismul si hotia si face parte din Europa si nu din cadrul tarilor din lumea a 3-a..asa macar aveam o scuza
Romania este condusa de evrei sionisti care servesc intereselor lor.fii sigur ca ii doare in c*r de romani
http://www.youtube.com/watch?v=neaYIsZaiYI
Pai daca asta este adevarul. Romania nu se va dezvolta niciodata.
Hotii de la conducere, fostii, actualii si zic eu si viitorii conducatori ai tarii pentru ca nu mai am nici o speranta. lor le convine ca poporul sa fie prost, asa e mai usor de manipulat si de furat asa ca le baga copiilor la tv taraf, acasa, paparazii, tabloide, liviu parciu si plutele alea cu silicoane iar scoliile sunt pline de profesori inculti, nu zic sunt si 2-3 care-si merita locul dar sunt prost platiti fapt ce le "sporeste"chefu de 1000 de dobitoci de elevi proaspat veniti din fata televizorului, crashma sau a calculatorului cu chef de salam, k1, hommies si dusmanii mor..crede-ma as putea scrie foi intregi numai cu asa ceva..inspiratie am destula. uita-te si tu pe geam
Pe subiectu asta ai putea scrie o carte... da eu zic ca noi ca popor suntem lenesi, fricosi, etc. iar guvernu sau mai stiu eu ce oameni profita...nu uita adevaratul sens al cuvantului democratie
1.Toti sunt de vina, doar ca multora le place sa arunce vine pe "vecinul"
2. Unii chiar nu gasesc, dar altii chiar nu vor...
3.
1. Leneucemie pensionistica pe banii bunicilor (simptome: dildauri in fund, pacientul poate prezenta si o pofta nebuna pentru ascultarea manelelor)
2. Leneucemie acuta cu lipsa de interes (simptomele includ : mancarimi in c*r, iritatii la portofelul parintilor, dureri de par)
3. Leneucemie smecherita cronica (simptomele pot include : ochelari de soare, ruj roz bombon in cazul fetelor, bronz, haine roz, lipsa chefului de lucru)
Pentru prevenirea leneucemiei va rugam sa executati cate o bataie zilnica cu curea bunicului!
Va multumin de intelegere!