Nu beau nici vin, il fac taiat adica dulce ca siropul, au multe diferente fata de noi Credinciosii ortodoxi, cica scrie in biblie ca animalele cu copita in patru si nu rumega nu se mananca!
Deoarece ei mananca doar carnea animalelor ce rumega hrana si au copita despicata...nu ma intreba de ce ca nu stiu
Porcul este considerat animal necurat de asta nu mananc carne de porc
http://webcache.googleusercontent.com/......tp?/search
Poate il considera animal necurat adica nespalat deci rezulta ca le e lene sa il spele...
Scuze, am vrut sa zic ca NU mananca carnea animalelor cu copita despicata si a rumegatoarelor. O zi buna!
E considerat necurat cică.E şi o "poveste" în biblie despre asta...plus că porcul este un animal plin cu microbi şi purtător de trichinella spiralis, zicea cineva, iar ăştia ţin la sănătate.
In vechime Domnul a dat o porunca sa nu se manance diferite tipuri de animale cum ar fi porcul si zicea ca cine mananca asa ceva e spurcat.Dar din pacate nu iau in considerare ca in noul testament Isus spune ca nu ce intra in trup spurca pe om ci ce iese din el spurca pe om.
Sa nu numesti necurat ceea ce Dumnezeu a curatit! ( Petru si vedenia lui)
Mai desteapto nu eu am numit am citat din acel link cum ca porcul este un animal necurat si eu sunt de acord cu asta. Chiar ma irita cand vine una / unu si comenteaza aiurea
Nu mancam pentru ca asa hotarat Dumnezeu(Dio a creat porcul si omul si nu invers). Alegem sa nu mancam pentru ca poporul Israel a fost poporul ales sa arate lumii intregi cine e Dumnezeu, cum se manifesta in leg cu omul...etc.Ei au fost primi care au primit intructiuni cu privire la minte, corp si suflet.Corpul nostru e un templu...deci trebuie curatit si intretinut, e cadoul lui Dio pentru noi, l am primit a doua oare atunci cand isus a venit sa locuiesca printre oameni si a aratat ca se poate trai in armonie cu principiile lui Dumnezeu si nu doar omenesti. El a fost om asa ca tot omul poate.
Vedenia lui petru nu are nicio legatura cu mancarea animalelor considerate necurate. de fapt, este o analogie, o conexiune ce trebuie facuta. pasajul biblic se afla in faptele apostolilor 10, iar daca vei citi ot contextul, vei intelege ca in acele timpuri, nu era ingaduit de lege ca un iudeu "sa se insoteasca" sau sa mearga la un omk din alt neam, iar citatul exact este "dar Dumnezeu mi-a spus sa nu numesc pe niciun om spurcat sau necurat", lucru de demonstreaza ca vedenia lui petru avea o conotatie mai profunda si trebuie citita impreuna cu contextul din care face parte
Mda, ce ne place din Biblie luam ca atare, ce nu ne place, este de fapt o analogie.
Si daca am lua si versetele in care scrie ca trebuie sa ne pocaim tot ca pe niste analogii, ce ar mai iesi? Chiar nescotand din context versetul, tot la asta se refera. Interpretarea difera numai in functie de religie. Dar este scris clar si nu lasa loc de interpretare. Dumnezeu a curatit ceea ce era numit 'necurat'.
Pentru morning star: in acest caz, stii ca in levitic, se foloseste termenul "necurat" cu referinta la porc, de exemplu. Biblia spune si ca "marturisesc oricui aude cuvintele proorociei din cartea aceasta ca, daca va adauga cineva la ele, Dumnezeu ii va adauga urgiile scrise in cartea aceasta. si daca cineva scoate ceva din cuvintele cartii acestei proorocii, ii va scoate Dumnezeu partea lui de la pomul vietii si din cetatea sfanta, scrise in cartea aceasta". Isus spune" nu am venit sa stric legea (chiar daca era cea data evreilor" sau proorocii: am venit nu sa stric, ci sa implinesc. caci adevarat va spun ca cata vreme nu va trece cerul si pamantul, nu va trece o iota sau o frantura de slova din lege" de unde => Dumnezeu nu a schimbat nimic din legea anterioara, din contra, a intarit-o. Citeste inca o data comentariul meu anterion ci cauta intregul pasaj biblic in fapte 10! Petru spune "in adevar, vad ca Dumnezeu nu este partinitor, ci ca in orice neam, cine se crede in El si lucreaza in neprihanire, este primit de El.", apoi a permis si incurajat botezarea "neamurilor", argumentand ca "se poate opri apa ca sa nu fie botezati acestia, care au primut pe Duhul Sfant asa ca si noi?" Deci totul se rezuma la prejudecatile pe care iudeii le aveau cu privire la neamuri, care erau considerate necurate. Aceasta vedenie a lui Petru a aparut exact inainte de intalnirea acestuia cu corneliu, in urma careia petru a realizat ca Dumnezeu nu face diferente intre oamenii de neamuri diferite si iudei, ci ii accepta pe toti aceea ce se incred in el! Versetele referitoare la pocainta, luate cu tot cu context indica tot spre ascultarea indemnului, deci nu este nicio greseala