anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt curios, "vrajile domnului" nu merg fara bani? Vad ca orice face biserica, tot cerseste bani. Cand te spovedesti trebuie bani, cand vine de anul nou sa "spovedeasca" casa trebuie bani ( si culmea ca vine an de an, parca acea spovedire are termne de expirare), duminica de duminica babele duc paine la biserica cu bani, ca altfel popa nu citeste pomelnicul. Peste tot bani si iar bani. Si totusi atei sunt facuti ipocriti, dar eu nu am pomenit in religie ca sa scrie undeva ca trebuie popa sa aiba BMW x6 sau nu stiu ce vila de pe urma prostilor. Ce credeti, pana si dzeu nu poate face nimic daca nu dai banul jos?

34 răspunsuri:
| Ben00 a răspuns:

Mie nu imi cere bani la spovedit. Tie ti-a cerut?
Legat de BMW, ca in orice profesie sunt oameni care si-au gresit vocatia; cum sunt medici care nu au nimic de medic, profesori care nu au nimic de profesori, politisti fara cinste, asa sunt si preoti fara vocatie.
Accesul este deschis tuturor, ca in oricare ocupatie.

| Doub a răspuns:

De ce il compari pe Dumnezeu cu popa? Eu in viata mea nu am fost la biserica, nu am dat nici macar un leu unui preot si totusi Dumnezeu e langa mine, deci."babele "-De ce nu respecti oamenii batrani? Aaa?laughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Doub):

Tass.

| Lagorúthon a răspuns:

Nu au din ce sa traiasca, de aia se cersesc bani.
Spitale - nu.
Biserici - da, asa e gandirea preotilor, mai bine investesc in biserica, decat sa ajute in spital sau o casa de copii, sa faca ceva pentru societate, ca, bisericile, mai mult i-au, decat aduc.

| SoP222 a răspuns:

Daca citeai noul testament vedeai ceva de genul (nu mai stiu exact capitolul si versetul si iti spun din ce imi amintesc ) - Isus îi alungă pe negustori din Templu, pentru că „au transformat casa de rugăciune într-o peşteră de tâlhari"
In acel templu se faceau diferite negoturi si schimburi de animale.