| Coquinetza a întrebat:

A facut cineva analiza cu biorezonanta? sunt mai precise decat RMN-urile?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
In luna iulie am facut eu si sotul, am fost sunati ...bla bla.
Acele asa zise "analize" nu sunt relevante in fata medicului, eu sunt bolnava de 15 ani, asadar mi-au iesit foarte ok acele rezultate, iar sotului meu care el este sanatos slava domnului si daca ar fi sa ma iau dupa rezultatele lor, ar fi mai bolnav ca mine.
Am dus acele rezultate la medicul de familie si a inceput sa rada..deci sotul tau este cel bolnav.a exclamat dna doctor.
Deci nu am incredere in asa ceva!
O seara bunahappy

| AdelinaC a răspuns:

Sustin ceea ce a zis Caramela. Mai precis este RMN-ul. Biorezonanta e vrajeala

caramela
| caramela a răspuns (pentru AdelinaC):

Buna Luminita si multumesc pentru apreciere.
Nu am nimic cu nimeni si nici nu caut sa raspund pentru fundita.
Poate ca asa fi acceptat acele rezultate daca eram sanatoasa tun.
Da eu sunt bolnava de 15 ani, stiu ce "defecte" am, stiu ce tensiune am, au facut prostia sa imi faca o pulsoximetrie si am vazut rezultatul, obligat ca nu era normal, dar eu am tacut si am intrebat daca valorile sunt normale si iar a facut prostia sa imi zica ca da, sunt normale valorile.
Atunci am luat foc si am rugat-o sa masoare iar si sa vada daca este in regula, a vrut sa minta si atunci i-am zis cum sta treaba.
Apoi faza cu sotul meu care asa cum am zis este sanatos, dar din punctul lor de vedere este praf, sa ma exprim asa cum au facut-o ei.