| G6org6 a întrebat:

Am probleme cu coloana mai mult partea de sus a coloanei si vreau sa stiu daca este cineva care poate sa raspunda la ce fel de exercitii pot face la sala de fitness daca sunt exercitii medicale pentru coloana intr-o sala de fitness? daca pot face exercitii cu greutati mai mici fara sa dauneze coloanei si ce fel de exercitii?
Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

In sali de fitness nu se face gimnastica medicala corectiva! Pentru asa ceva exista centre medicale specializate care au personal calificat.Iti vei face mai mult rau decat bine( mai ales daca esti in plin proces de crestere si dezvoltare) daca, din ignoranta, nu vei apela intai la un medic care sa-ti recomande ce fel de exercitii iti pot fi de folos si apoi sa le faci intr-un centru strict specializat (sub supraveghere calificata). Numai bine!

| Kazimir a răspuns:

Îți recomand să te duci la o stațiune balneologică unde există săli specializate de gimnastică medicală. De exemplu în Călimanești județul Valcea. Și eu am avut probleme și după 3 ședințe de 2 săptămâni am rezolvat problema. Se face gimnastică în piscină cu apă termală, gimnastică în sală fară și cu aparate și masaj. Dacă ajungi acolo întrebă de domnul doctor Furtună. E cel mai bun.

| myxolaryy a răspuns: