Nu stiu cum ai putut sa pleci fara sa intelegi ceea ce ti-a spus medicul. O intrebi si de 10 ori, daca nu intelegi.
Sun-o sau du-te la farmacie si intreaba.
Nu sunt medic ginecolog dar asa tampenie inca n-am auzit!
Inainte sa dai bani pe anticonceptionale, mergi URGENT la o clinica ginecologica bine dotata pentru a doua parere!
Un cheag de sange nu se elimina prin anticonceptionale sau prin rugaciuni, fiindca e foarte periculoasa, mai ales in zona genitala!
Am mai avut, stiu despre ce e vorba. Am avut acum 6 ani. Am ovare polichistice si fac cheaguri de sange pe ovare ( rar.) dar fac. Si..imi si intarzie muult. Mi-a intarziat din noiembrie pana azi. aproape 3 luni
Am fost la medic si tocmai medicul ginecolog mi-a prescris astea. Acum 6 ani tot cu asta s-a dus, si atunci era grav, chistul era de 7 cm.
Si doar pentru un consult a fost 3 milioane, nu as mai da inca 3 mil pentru '' a doua parere''. A fost extrem de mult oricum.
Suna pe doamna doctor si intreab-o, dar de data asta pune mana si ia notite, ca noi nu avem de unde stii ce ti-a recomandat tie doctorita.
Ba merge sa o suni, ca de aceea este doctorita ta si ea este singura care stie cum ti-a prescris tie acele pastile.
In functie de analizele medicale, tis e prescriu 1-2 sau cine stie cate pastiel deodata, sau odata la 2 zile samd.
Pune mana si suna la doctorita sau la asietnta doctoritei si intreba apana intelegi, ca noi nu avem cum sa te ajutam, pentru un tratament la acre doar doctorita ta stie cate pastiel se iau, in ce oridine si cate pauze se fac.
Nu ii pot spune doctorita cum ii zici tu, e o femeie fara suflet si sentimente... o femeie robot!
am sa dau iar multi bani pentru niste informatii.
Atunci, suna asistenta doctoritei si daca ii vorbesti frumos, cu siguranta iti va da sfatul corect, pentru ca, are acces la informatia scris de doctorita in fisa ta.
Nu ai asigurare de sanatate?
Daca tu personal nu ai, poate ai putea sa-ti faci co-asigurare din partea sotului...