Sincer, nu stiu. Din fericire, eu nu am avut probleme de acest gen. Insa am o prietena care nu suporta decat aur sau argint in urechi (in gaurile facute cand era mica, deci nu recente). De asta ma gandesc la faptul ca probabil urechea ta nu suporta orice material. Daca nici cu cei medicinali nu ti s-a vindecat, zic sa incerci cu argint. Mai mult de atat nu stiu ce sa zic Sper sa-ti treaca!
Bună.
Ai făcut o infecție.
Scoate cerceii sau ce ai, tratează locul cu betadină și praf de sulfamidă.
Crăciun fericit!
Pa, pa.
Buna. Eu dupa ce mi-am facut inca un rand de gauri in urechi, am folosit tetraciclina, de 3 ori pe zi. Ce cercei porti? Sa nu fie tinichele. Cei mai indicati ar fi cei medicinali, timp de 2 saptamani macar. Daca nu, ceva de argint.
Sunt cerceii pe care mi i-au pus cei de acolo (i-am facut la un salon)
Inseamna ca sunt cei medicinali. Si eu mi-am facut tot la salon si chiar ei mi-au zis sa folosesc tetraciclina.
Sunt facuti (cerceii) intr-adevar la salon, insa contin nichel, material pe care, cred, ca nu-l sufera urechea. Mentionez ca a trecut aproape 1 luna de cand i-am pus si inca nu sunt vindecare urechile!
Schimba cerceii atunci, pune-ti ceva de argint...
Dar ceva cercei din titan sau otel chirurgical nu as putea gasi?
Problema e ca la inceput, am si avut o infectie, si am fost nevoit sa tot scot cerceii din urechi si sa ma tretez de infecte, din cate am auzit scoaterea cerceiilor favorizand ingreunarea procesului de vindecare, plus ca recent catelusa mea a avut grija sa-mi "scoata" cercelul din ureche!
Buna cum mai e cu gaurile, s-au vindecat? e ok?
Hmm, e bine momentan, sper sa ramana asa in continuare! multumesc pentru "grija"!
Ma bucur O seara frumoasa!
Lafel si tie!