| Simo_Cristina_1998 a întrebat:

Bună, sunt constipata foarte tare, am mers la baie încontinuu de ieri si nu pot face. Imi puteti spune dacă există vreun remediu rapid? Dar nu medicamente.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Emma30555 a răspuns:

Supozitoare cu glicerina de la farmacie, mai sunt și alte medicamente dar tot farmacie poți întreba

| SilentRain a răspuns:

Ceai de tei cu lămâie

| GirlOnline81 a răspuns:

In afara de supozitoarele cu glicerina de care a amintit si Emma, ceai verde sau ceai de ghimbir (aici trebuie sa citesti prospectul cu atentie, fiindca consumat in cantitate necorespunzatoare are efect invers).

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Ceaiul de soc, tinctura din flori de soc, ceaiul de obligeană, ceaiul verde (Sanye). Poți intreaba și la un magazin naturist.
Și bea mai multă apă (nu sucuri acidulate, nu coca cola) pe parcursul zilei. Fă mișcare multă (evită poziția "șezut"), iar când ești in poziția culcat, poți masa abdomenul (colonul) pentru un tranzit bun, prin mișcări circulare în sensul acelor de ceasornic (apoi, invers), aprox. 5 minute.
Dacă ai probleme dintr-astea, seara, inainte de culcare, mănâncă și câte un măr crud. Sau bea un compot din prune uscate.

Alte sfaturi:
http://i.postimg.cc/J4th9hw1/tttt.jpg
PS Dar, până îți revii, eu zic să iei totuși un laxativ natural de la farmacie, sub formă de comprimate. Și apoi, previi, pentru a nu mai ajunge vreodată, in situatii de aceast gen.

| Simo_Cristina_1998 explică (pentru floresdemayo):

Laxativele sunt bune? Vreau sa iau ceva sa imi provoace diaree.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns (pentru Simo_Cristina_1998):