Nu sunt medic sau specializata dar daca este vorba de o boala stomacala nu se transmite. Este doar o posibilitate mica prin saliva daca in aceasta se contin oua sau celule de viermi de aia asa ca sa ai grija ca prietena ta cand vorneste si scuipa sa tii gura inchisa =D
nu cred ca poti muri de la aceast aboala din moment ce viermii mananca doar hrana care o consumi nu peretii stomacului, dar daca sunt multi poate slabi mult din cauza neajunsului de hrana si aici deja e mai grav. Totusi, nu pot spune sigur, ar fi cazul sa te infornezi de pe net. Totusi cred ca ei i-a spus medicului cat de serioasa e boala ei.
Nu stiu daca iti poti sa seama dintr-o data daca ai boala aia. Totusi cred ca de undeva se ia ca doar nu apar viermii de la sine. Probabil prin ingerarea prin alimentatie, saliva a unui bolnav sau alta sursa de producere a acestor viermi. Trebuie sa fii foarte atenta si sa NU MANANCI DIN ACEIASI FARFURIE, CU ACEIASI LINGURA SAU SA MUSTI CEVA DUPA DANSA.
Cred ca simptomele pot fi: voma si ameteala(organismul simte cand e ceva strain in el)
slabirea corpului si slabirea fizica (oncapacitatea de a face asa usor unele lucruri)
sper ca te-am ajutat din ceea ce stiu in rest te sfatui sa cauti pe net
Mod de transmitere :
Mod de transmitereSus
O persoana se poate infecta cu acest parazit daca mananca sau bea apa contaminata. Daca se ingrijeste o persoana deja infectata, se vor lua masuri de precautie cum este spalarea pe maini cat mai frecvent pentru a se evita raspandirea bolii. De exemplu daca se schimba scutecele unui copil cu giardia si nu se spala mainile dupa, orice sau oricine care este atins se va infecta. Se poate face si autocontaminare daca mana nespalata se va folosi pentru a manca sau a se atinge.