Aici nu te ajută nimeni pe acest subiect. Asa că intreaba medicul.
Pai de ce? Sunt niște medicamente care vrea poate sa își dea cu părerea.
Te ajuta doar dacă si mananci corespunzator(fără cipsuri,sucuri acidulate,prăjeli,adica cartofi prajiti sau orice facut in ulei,porumb,ciuperci,mezeluri și carne procesată,alimente foarte condimentate,alimente bogate în zahăr,alcool, cafea și băuturi cofeinizate, alimente acide.)
Acum nu zic sa nu mănânci deloc, dar cat mai rar posibil. Încearcă să mănânci mancare fiartă. Daca bei sucuri, încearcă-le pe alea neacidulate
Îți scriu si ce ai putea manca linistit sa nu zici ca atunci nu poți manca nimic :
Carne slabă (pui, curcan)
Pește (preferabil fiert sau la grătar)
Orez brun, quinoa, bulgur
Legume fierte sau coapte (morcovi, dovlecei, cartofi dulci)
Fructe dulci (mere, pere, banane)
Iaurt degresat sau brânză de vaci slabă
Făină integrale (paste integrale, pâine integrală)
Supă de legume
Ulei de măsline (pentru gătit sau salate)
Nuci și semințe (în cantități mici)
Și crezi ca dacă mențin aceasta mancare constanta cu un regim și terminam și pastilele acelea îmi voi revenii pana de Revelion? Vreau sa mananc și eu ciorba de burta bureți fierti
Medicul ti-a vazut rezultatele analizelor. Si daca ti-a recomandat acele medicamente inseamna ca trebuie sa-si faca efectul.
Vad cum te ratoiesti la un user de aici. Sa cred ca vrei sa iei medicamentele "dupa ureche" si ceri confirmarea noastra?
Deci
E ceva ce trebui sa stii. Nu o să-ți revină fierea niciodată de tot, dar poti avea grija de el cu alimentatie buna si dupa ce termini tratamentul pe care il ai acum, poate nu mai ai nevoie de medicamente daca ai grija.
De revelion si craciun mănâncă ce vrei, dar totuși sa nu fie prea mult. Sa fie o exceptie dar nu iti promit ca nu o sa ai dureri dupa dar dupa ce vrei tu sa mananci nu ar trebui sa ai probleme mari. Maxim un disconfort. Deci cum am zis... câteodată poate exista o excepție.