| Czechoslovakia a întrebat:

Cat de relevante sunt testele de hiv de la clinica Sante? Hiv1+2.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Floridori a răspuns:

Sunt fix la fel de relevante ca analizele pentru depistarea virusului HIV (1 si 2) pe care le faci in orice alta clinica, orice alt laborator, sau spital...

Este irelevant laboratorul unde ai facut analizele, important este sa nu mergi imediat dupa posibila infectare, deoarece acestea pot avea un rezultat fals negativ.

8 răspunsuri:
| Czechoslovakia explică (pentru Floridori):

A trecut de perioada in care dadeau rezultate negative, din cate am inteles eu relevante sunt alea de generatia a 4-a, mai aveau si unu care avea si p24.

| Floridori a răspuns (pentru Czechoslovakia):

Daca te duci a doua zi, sau in prima saptamana, de exemplu, dupa ce ai avut contactul in urma caruia banuiesti ca te-ai infectart, virusul nici macar nu a incubat, este inca latent, deci nu ar putea fi detectat de niciun test.

Testul la care te referi, p24, este un test antigen. Poti cumpara si din farmacie, sau de pe internet, un test rapid antigen pentru depistarea virusului HIV.
Atat testele de anticorpi, cat si cele antigen pot depista virusul incepand cu a doua saptamana dupa infectare, dar pana la 6 saptamani pot da un rezultat fals negativ.
Abia dupa 6 saptamani de la posibila infectare, rezultatul poate fi considerat 100% concludent.