anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dacă mi s-a umflat un ganglion a doua zi de la administrarea unui medicament, inseamna ca sunt sensibil la medicamentul asta fenilbutazona, dacă continui sa îl administrez e posibil sa fac anemie aplastica prin reacția asta? Ca am văzut pe net ca anemia aplastica se declanseaza dacă ești foarte sensibil la unele medicamente cum ar fi asta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
10 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu, probabil nu exista nici o legatura cauzala intre cele doua evenimente.

| MihaiNicu23 a răspuns:

Incearca sa citesti prospectul medicamentului respectiv la reactii adverse, daca gasesti acolo aceasta reactie adversa gandeste-te foarte bine daca il vei mai lua, daca nu exista il poti lua in continuare.

| xerxes1 a răspuns:

Următoarele reacţii adverse au fost raportate la administrarea de fenilbutazonă:
- atac de cord sau atac cerebral – mai ales la folosirea unor doze mari pe durata unor intervale de timp
prelungite;
- acumulare de apă în ţesuturi,
- creşterea tensiunii arteriale,
- greaţă,
- vărsături,
- dureri ale stomacului,
- dureri ale abdomenului,
- diaree,

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Brigaela):

De ce mi s-a imflamat ganglionul, dupa ce am luat medicamentul?

anonim_4396

Nu am luat fenilbutazona inainte deloc, deci nu cred ca e alerge

| xerxes1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Bre tu nu vezi ce efecte adverse scrie pe prospect?
Te omoara cu zile chiar daca esti sanatos.

Brigaela
| Brigaela a răspuns (pentru anonim_4396):

Fie din coincidenta, fie din cauza inflamatiei pe care o tratezi cu fenilbutazona

Brigaela